Naš Massimo legenda

24 prosinac 2022

I da pogođena sam odlaskom našeg istarskog slavuja,
onaj tko je živio pjesmu, umjetnost a volim slušati njegove
riječi koje plove a stihovi stvaraju more. Nedorečeno, kreativno
baš posebno dobar i uvijek svoj. A tako prepoznatljiv.. To je onaj
stil koji pratim koji kao da je i moj, u neku se ruku mogu malo
usporediti stilom takvim.
Osjećati rad, takav je on bio, tako prenosio. Živio to što je radio.
Pomalo samozatajan ali prisutan. Uvijek na odličnom glasu. Ozbiljan
glazbenik.. svaka čast, pravi je bio, nažalost moram reći bio. Koncerte
više nećemo obilaziti, niti uživo doživjeti ali na cd-u i raznim drugim
vrpcama te u sjećanju i srcu bit ćeš s nama. Umjetnik i pol u glazbi.
Naš istarski glazbenik, velikog i posebnog glasa i stila. U tvojim
pjesmama ostaje tvoj trag.. otišao si kao zvjezdani prah.
Pjevaj sada gore s anđelima. Ostaješ onaj koji je plovio ali
u tišini a sada si tako otišao.
Dragi naš Massimo, počivaj u miruO
sada si svugdje i kao u pjesmi bilo gdje,
kao što u pjesmi kažeš "Tvoja cesta sam i tvoj sam grad"
sad nas vodiš... i blizu i daleko uvijek si tu..
Tvoja Istra kao i cijela Hrvatska i šire te vole...

Bilo gdje (ova je stara ali baš posebna,
makar svaka njegova ima posebnosti)


Nije važno koji sat je, ni dan
Vrijeme ne postoji od kad te znam
Kao da zauvijek jutro sneno prelama se
Odlučio sam mijenjati se
Od kad znam te pretvaram se u sve
Nema me tamo gdje nisi
Ono sam što ti si
Bilo gdje da si ti
Bilo s kim da si sad
Tvoja cesta sam i tvoj sam grad
I da ne znaš sam tu
Blizu tvom ramenu
Tvoja duga sam i kišna kap
Sve na svome mjestu na svijetu je
Sve je mirno od kad znam za tebe
Nema me tamo gdje nisi
Ono sam što ti si
Bilo gdje da si ti
(Bilo gdje da si ti)
Bilo s kim da si sad
Tvoja cesta sam i tvoj sam grad
I da ne znaš sam tu
(I da ne znaš sam tu)
Blizu tvom ramenu
Tvoja duga sam i kišna kap
Bilo gdje da si ti
(Bilo gdje da si ti)
Bilo s kim da si sad
Tvoja cesta sam i tvoj sam grad
I da ne znaš sam tu
Blizu tvom ramenu
Tvoja duga sam i kišna kap
Bilo gdje da si ti
(Bilo gdje da si ti)
Bilo s kim da si sad
Tvoja cesta sam i tvoj sam grad
I da ne znaš sam tu
(I da ne znaš sam tu)
Blizu tvom ramenu
Tvoja duga sam i kišna kap
Tvoja cesta sam i tvoj sam grad

Oznake: #naš massimo legenda

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.