More je život, život je more

24 srpanj 2022

Osjeti snagu, moć,
osjeti slobodu, veličinu,
raj, zagrljaj, ljubav i lakoću.
Taj blagi šum ili tišinu.
Miluje me i zove, o da, da
Voli me moje predivno More.
Gledamo se i uvijek radosno
mu se vraćam ka ogledalo
čisto svoje srce tu dajem i
uvijek mu se vjerno obraćam.
On i ja, ljubav je to poput beskraja.
Tu sam svoja, plivati volim
kad uživam i sve od sebe tu
dajem ono me opušta, s puno
gušta a tad ka riba postajem.
Ljubav je to, onog tko je
Morska duša i tko jedno s
njim postaje i njega sluša.
Sinkronizira se i čuje val
poseban je, ono te miluje.
Prsno, leđno svatko svoje
pliva u svom stilu, to se
poštiva. More je lijek kao
I za oko cvijet i lipota
pogledaj i osjeti da u tom
plavom beskraju, jednostavna
priroda a duboka divota.
Te boje, taj mir dok gledam
ja odlazim i mašti se predam.
Ono je fascinirajuće koliko
blagodati ima da za svakog
godi, lijeći, opušta laganini
za More se gušta.

More je život, život je more. Ono je dar, čuvaj ga i polako otkrivaju.

Ima nečega lijepog u ljetu, a s ljetom nečega lijepog u nama.pjeva

More je kao život. Što više i iskreno uživaš, to si sretniji!yes

Oznake: #more je život.. život je more, oda moru

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.