Tragom Ruže

05 svibanj 2022

Puno puta gledam u nebo, tamo toliko
misterija ima. Raznih oblaka, raznih veličina.
Faca, oblika, plavo bijelih lika, puno raznolikih
simbola što li hoće da mi kaže, Ruža moja.
Nisi znala da Iza tog paravana ima puno duša
ali posebna je izabrana. Nisam ju stigla upoznati
ali pričaju mi često i ono što me može sjećati a meni ona
ima posebno mjesto. Kad znam da prati me jer
slične smo a ime nam je zajedničko. Prekrasno je
zvati se po njoj. Sve je to Milo kad se u mene/nas
urezalo i taj dan bilježi tu mislima ne bježi. Pogled
prema nebu, Ruža moja čuva nas odozgora. I nakon
toliko u srcu bivaš, tu se skrivaš, suncem voliš,
toplinom postojiš vječno moliš da dubinom fališ
s onim komadom neba ostaje mi praznina jer
nisam stigla da upoznam onog ko je dobrotom
trag ostavio u srcu se nastanio. U mom životu Ruže
imaju dubok korijen i ostaju moje. Zato ja imam svoje.
Voljeni u srcu trag puštaju, nikad nas ne napuštaju..
hvala ti Ružo:***

Uvijek putuju s nama...




Oznake: #tragom ruže

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.