Moja inspiracija

28 travanj 2022

Osama i tišina prvi su preduvjet da se nešto stvori ..
Da se opusti, i same ideje dolaze, inspiracija u miru
često pogled na divnu prirodu izviru. Srce i razum
imaju svoje tu djeluju oboje. Kroz sitnice prepuštam
se neka što me dotiče djeluje. Ima tu nekih sloboda,
pravila, želja i ono što u čovjeku budi veselja. Kroz
prirodu pišem, njom se služim ona je kao knjiga u
dijelovima.. neki su mirisi a neke boje kao putopisac
koji čini svoje. Poštovanje prema prirodi i onom što
i kome treba. Tada svojim malim komadićima činiš
komad neba, onaj koji treba. Svakim nas danom
djela čine, ostvaruju u tančine.. budi tvorac djela a
riječi neka se stope, konkretno kao note u kap dobrote.
Svatko ima nešto svoje.. za mene je ovo kao poezija
i more pustim samo da me osvoje.

Uvijek, bez obzira što drugi mislili o tome..
Tvoj život, tvoja pravilapjeva
malo opuštanja, uz fora slike;))



Oznake: #moja inspiracija

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.