Blue

22 veljača 2022

"Ako je vaša najdraža boja plava,
vi ste stabilna osoba koja je u stanju
zadržati smirenost čak i u najtežim situacijama.


Plava je boja mora i često se povezuje s osjećajem
mira, a oni kojima je ova boja najdraža često će
pronaći mir na mjestima na kojima to drugi ne mogu.
Za osobe koje vole nositi plavu boju kaže se da se lako
slažu s drugima i brzo sklapaju prijateljstva, a okolina ih
jako voli i cijeni.


Vi ste: mirna, smirena, pouzdana i lojalna osoba koja zrači sigurnošću".

Jednostavno mi uvijek upadne u oko a srce kuca za plavom, kao da je
sam raj u njoj. Tražim čak i rijetku plavu ružu, imam plavih detalja ali ne
moram ju stalno nositi već u detaljima izdvajati. Svatko od nas ima svoju
boju. Svi smo mi predodređeni nečim tako i detaljima koji nas
okarakteriziraju kao osobe. Oduševi me taj neopisivi lijepi svjetloplavi pogled
prema nebu i u oblacima nekad, često pro putujem.. i mora njemu se predam
i odlutam u daljine i dubine plavetnila. Sjaji šljokičast i tako neki draguljast dok
mi se trag u valu gubi a duša s morem sljubi. To je neki plavi biser izgubljen
među tišinom te ljepote a stope se one divne melodične morske note u ogledalu dobrote.

To je moja plava, bez
zaborava:))*!* U meni se krije nekako uvijek odiše,
posebno pogled smjer otkrije. Za plavom neki misterij
se krije a blago ju sunce grije.

Oznake: Blue

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.