Stanica

31 siječanj 2022




Ljudi su razne stanice a pomalo treba znati granice. Zanimljivi su putevi a dijele sitnice budimo susretljivi imajmo jedno, svoje lice.
Dakle društvena sam osoba, samo sam s godinama uvidjela da nisu ljudi tako dobri ko što je moje srce mislilo. Bilo je tu puno raznolikih neki su me kao što citat kaže inspirirali a neki iscrpljivali a puno je onih koji me grade i raduju koji sa mnom nove korake ostvaruju. Tako je gušt izražavati ono što te inspirira ma što god netko kaže a onaj kome je drago pročitati puštamo isti trag u ovom našem svijetu. Zato sa mnom putuju ali ima i onih koji su prošlost jer neke granice svatko mora znati. Tu sam oštra i povučem crtu kad se ne poštuje drugog. Svoja sam sa svakim a kome ne paše sretan mu put dat ću mu kaput a ostali su dobrodošli a ja sam od iscrpljenosti puno njima dala kartu za drugi vlak i rekla im Good luck, sretan put. Sad bi neki možda natrag.... Čemu....
Bože, imaju li obraza i stida. Tko su uopće.. dok sam bila dobra nisam im valjala, sad ja neću i mijenjaju se pravila. A oni to dobro znaju, ali i dobro glume kad im iz nekog razloga dođe da se opet jave pa makar i nakon nekoliko godina. Ali i mene je život promijenio i gledam realnije, dajem šansu ali ne da me iscrpe ili nešto drugo. Puno puta naletim na neke fora izreke koje u smijehu znaju reći istinu. Tako da bitno je da su ljudi koji vrijede i koji će ti biti tu i kad je dobro i kad to nije. Da se ja osjećam dobro, i da razumije da je bez obzira što je, tu e taj je dio mog puta. Svatko bira stanicu na kojoj će sam izaći, hvala mu na tome. A mojim putem idu još oni koji znaju me i koji mogu da prate moje korake. Ja biram putnike a ti budi za moje stanice. Sunčanom stranom. Eto pa želim svima one koji unose puno inspiracije u moj kao i u vaše živote, jer kao što ja kažem kvaliteta uvijek ostaje. Hvala i vama ovdje koji po riječima vidite mene i moj žar prema svijetu stvaranja, bloganja a tu ste, i tu još bolja kroz ono što volim postajem. Od onog za što si nadaren i što ti nekako jednostavno nekim razlogom leži, pa kako odustati. Riječ se jednostavno nanovo rađa, pobjeći ne može onaj tko plovi među raznolikosti svijeta, u tome je ljepota. Pisanje je put a puno Vas ste stalna ili dio mojih stanica. Sam se izbaciš ili ostaješ ovisi o tebi. Tako to ide na putu tom, nemoj činiti slom već budi lokomotiva. Potpora i onaj pokazatelj nekih krivina ili dobrih osobina.. taj je koji je shvatio moj ocean riječi, ili moj blogo svijet. Nismo savršeni to se zna ali trudimo se biti pod zvijezdama isti jer za svakog od nas tu ima mjesta. Budimo mali ali u svome veliki i ostavimo trag koji je kao dodir blag ali efikasan. I zato ću reći kao u ovom citatu-->>--->>"Birajmo ih mudro" one s kojima ćemo dalje, tako je...:))) Rasti i budi primjer lijepa riječ uvijek živi i ima krila..;))*!*

Oznake: stanica

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.