Odvaži se..

17 studeni 2021

Nikad ne dozvoli da
ti tuđe pohvale i kritike
budu mjerilo uspjeha.
Ti si ono što jesi i zbog
toga si drugačiji. Poseban.

Istina je, nekad pogode ali
Čovjek svoju vrijednost zna i
pohvala i kritika samo
tvoja/moja može nešto da
promjeni. Sam sebi
si najbolji kritičar.. drugi vide
nešto ali ne znaju sve, iznutra si kao
vatromet. Frcaj dobrotom
to je cilj postojanja, nakon
sebe daruj ju drugima.
Što si, tko si tvoja pojava
govori nekom si super a
nekom netko manje bitan.
Onaj tko vrijedi stoji u redu oni
drugi plešu u baletu prozirno
nestaju gube važnost ne volim
lažnost. Neka se vrate
vrijednosti koje znače,
neka ljudi budu mekši
od palače. Srce iskreno zaplače,
dodirne najjače. Zato sam ono
što jesam, nikad previše uvijek
umjerena kao sjena, suncem
označena. Puno puta
nadjačala sam sebe ali
utihnula sam jer to zbog
mene najbolje je.. tko želi čuje,
nikog se za rukav ne vuče onaj
tko želi da prisutan bude, a čuje
se kao hod papuče.. i da nema
ga nedostaje, trag pravi osjeti se
i ostaje.

Jedinstven čovjek, primjetan je..
hoda svojim stazama i ne zamara
se neravnim putevima.
Život je prilika, ne propuštaj ju.
Samo bitno sačinjava ga,
ukrašavaj i usavršavaj ga.
To je nutarnja pobjeda..
Svoj na svome, putuješ
ka srce u balonu, ide u
svom tonu, onom što
grli, iskreno osjeća ti
Si plamen svojih umijeća..
Ka ljubav proljeća*!*

Oznake: #odvažise

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.