Nošena riječju

09 studeni 2021

Kad se baviš i voliš
pisanje svaka riječ
zauzima tvoju pažnju.
Ono što kreiram za
mene je ljepota,
pečat rada kao pjesma
sklada. Svaki slog putuje
a slova slažu dodiruju
i rastu množe i zajedno
čine pjesmu, priču život
rad, umjetnost, mene.
Čovjek daje sebe,
mi smo knjige,
knjige su svijet,
vječnost a mi,
MI smo jednostavno
utisnuti u njima.
Živi rad, radost pa
i suza, igra riječi
ostaju u igri oni
veći, oni što imaju
puno za reći. Tu
Su, tu će poteći..
Čitaj,
U godini,
Čitanja,
Piši budi izvor
Svojih riječi....
to i dušu liječi....

Osloboađa i
nove misli rađa,
odlazim na razna
mjesta, tamo gdje
nosi me lađa. Putuj..
stalno more je izvor...
ono je sve... plovi to
bitno je.



Stihovi ka more šire se i k meni plove;)))


Oznake: #nošenariječju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.