Ma kako

02 listopad 2021

Ima jedna mala pričica.
Dočarala ju je jedna preslatka
djevojčica. Moja ljepotica.
To je priča o jednoj sasvim
novoj simpatično slatkoj
pričici koja me neopisivo
danas nasmijala i razvile
jedan novi nadasve maštovit
razgovor. I neka njena u glavici ideja..

Evo priče.. ima jedna molitvena
knjižica jednog sveca gdje sam
bila na hodočašću a na kraju piše
napišite ime, prezime i adresu a ona
me pita a di to šaljemo Bogu na nebo
poštar će poslati to na adresu Rajska
i broj koji se njoj sviđa i onda će nam
se ostvariti ako napišemo nešto na to.
Ili zašto to piše.. To je bio jedan dio
razgovora koji se razvukao ali temelj
i bit je u ovim riječima. To me i zateklo
ali i ispunilo, puno puta je teško ali
je jako zanimljivo čuti dječje mišljenje
a onda njoj objasniti na njoj shvatljiv
način. Zanimljivo i veoma domišljato.
Volim s djecom o tako nekim "novim"
temama, pogotovo s njom. Ona me
toliko nasmije, razvedri, ona je moje
divno sunce. To je kad Dan započnemo
s osmjehom ali i završimo a ta pričica me
još drži i daje na razmišljanje??!! Eto
kako je lijepo otkriti neka dječja razmišljanja.
Budi kreativan uvijek...

Djeca imaju neke svoje dobre priče
tako otvaraju nama neke sasvim nove
vidike....

I da od toliko smijeha evo smijte se još
više i da se nakon toga lakše diše a
osjeća radost jednog drugačijeg i
domišljatog trenutka... Smijehhhh
i nek se čuje melodija ta jer to je zdravlje
unutarnjeg svijeta..

Osmijeh je odraz čovjekove duše.

sretan vam dan haha naš dan neka
se ori kroz zid, svaki list i vjetar i
znak je to da je zrak čist..:DDDDDDD
pjevayes

Oznake: #makako

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.