avantura

12 kolovoz 2021

..u moru sam rođen,
tu tražim spas, to je
mjesto za nas..našli
smo se s njima u
valovima gdje nas
nosi i čeka mjesto
svakog početka..jer
more te nosi i vrati
trenutku koji srce pamti..
opušta te i daje beskrajne
zagrljaje.. plavo i nježno
more neizbježno! osjetiš
ljubav i dar koji ti je dan a
tako je predivan i zato budi
zahvalan, hvala Bogu na daru tom..
za sve moje vesele trenutke, nasmijana
srca, i opuštene kutke. ekipu moju koje
su takve naravi.. big smile more je naš mali, veliki beskraj.

To je poziv, tome pripadaš,
njega ne daš njemu se nadaš,
uvijek vjerno vračaš. Blagoslov,
jednostavni samo val se valom
prati da ti ka dijamant bistrinom
u srce zavuče pogled zahvati.
Tako ga gledam, sliku iz srca
zatomim, tu se uvijek vratim a
nju nikad nikom ne dam. Voda
kao dom, nosi te, diže, kad zaroniš
s tim svijetom sve si bliže, i bliže.
Volim mu se dati, jer uvijek me suncu
željno vrati. Tom miru ali i snazi volim
da me poput pustolova vodi u plavetnilu
ka neograničenoj slobodi.



Oznake: avantura

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.