Vrt sreće

29 lipanj 2021

Nekad odem na put gdje mjesto nije bitno, srce
bira, negdje harmonika zasvira. Tamo negdje gdje
mjesto te čeka, priroda je lijepa sve zeleno s puno
šarene boje, sve tu cvijeta. Tamo gdje smijeh svima
vlada na licu sreća stoji, lupa srce a ništa drugo ne
postoji. Čuju se uzvici djece u igri koja radosno skakuću.
Tako park puno optimizma zvuči, tako mjesto me drži a
drže me i razni zvuci.

Grle ljudi oko mene s entuzijazmom bez neke dileme.
Avanturu nosim iz mjesta u mjesto meni nigdje nije tijesno.
Svugdje srećem drage ljude, sa mnom dijele nove događaje
lude. Malo drugačije ali po mom jednostavno i uvijek sa stilom.
Moj svijet je uvijek u tonu kao balon u balonu, neke
nove biljke me krase takav je vrt, kad ga srećom obasipaju
i razne melodije oglase. Dođi, upoznaj.. kreni u nove
avanture moj vrt je pravi da te opusti bez imalo
bure. Takvi su putevi kad krećeš u avanturu života
slječeš. Primaš takve koji s tobom idu jer pravi je put
onaj gdje nema granice kao ni pogrešne stanice već okrećeš
neke nove stranice. Nije bitno ni kako ni gdje. samo opusti
se, sreća nek te gura u svijet tvojih figura. Budi sebi bitan,
sanjaj, maštaj, nek te nosi život je ljepši u vrtu sreće, tu
sebi svoj svijet stvaraš a ringišpil se okreće.

Oznake: #vrtsreće

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.