Lito u meni

21 lipanj 2021

Prvi dan ljeta..
dobro mi došlo moje omiljeno
i rođena ljetna morska duša.
Ima veze ono jedno s drugim
i mislim da u tome ne griješe.. ?!

Volim ljeto i pogled koji pruža
mir dok gledam udubljena
mislima putujem horizontima
suncem zagrljena dodir
svih sjena, sjajem izražena.

Dok pjevam srce opuštam i
dam se guštu da guštam.
Sve je tako lipo uz te tirkizne
boje to je kao kad obala grli
more. Zarumeni se sve kad
kaže da sunce predvečer ljubi
i u tom plavetnilu se izgubi.
Moje more ispjevano, pjenom..

Tu se note spoje,
Ljeto boje, melodija.. to je

Galeb u letu promatra,
Divi se i zabavlja a mi
slušamo glazbu, glazba
je u nama. Pusti zvuk,
ima ton eto ritam stijena,
valova, morska idila ne
galama moja, već njena.

Sretan prvi dan ljeta..
I svjetski dan glazbe,

Pjevajte i slušajte kad
je to moguće ona potiče,
pokreće daje ritam postani
sebi bitan. Dinamičan,
dinamitan ljeto pjesma živo sve ritam pamti se..

Mir je moj u tebi.. zarumeni se i pozlati.. sebi se vrati:))

Oznake: #litoumeni

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.