Mirisno

28 ožujak 2020

Volim parfem.. volim ljepotu mirisa i svježine, kad me miris preplavi i u dubinu dirne. Nosi kroz trenutke dana  mirisom cvijeta procvijetana. Ljude koji miris nose i takav mi od njih ostane. Svakom određen miris pristaje. Poželim da me uvijek na novo podsjete i nikad ne prestane. Takav miris uvijek traje jer ako je pravi, miris ne prestaje. Tog se uvijek sječam i takav je vječan. Takav neka uvijek bude i neka podsječa na dobre ljude. Priroda koja miriše na proljeće, cviječe, ljeto, more na sve što ima vedre boje. Eto parfem je ono što uvijek traje nosiš ga poput zagrljaje. Uvijek fascinira i zamiriše zrak taj poseban miris kao znak. Odjeći ostavi trag, miris mi moj posebno drag. On je poput glazbe koja nježno svira a svoijim tonovima lagano masira. Onog koga treba dotakne.. i dira kao osmijeh ili zraka sunca u danu mira. Blagi i djelotvoran učinak ima, svježinu kojom me obuzima. Parfeme volim, raznolikih ima to je ta ljepota koja štima u svim oblicima i veličina. Posebna simfonija odabira raznolikih blažih i jačih nota upija me ta mirisna lipota.

Osmijeh je kao parfem, traje.. miriše uvijek svakoga na svoj način opiše.

Oznake: mirisno

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.