Nađi me

03 studeni 2019

I pada ma neda si mira,
mokra hladna dok te dira.
Obrisat nju možeš ali druga
nju stiže govori ti, uzalud sve
sam ti bliže.

I braniš se i bježiš u suho i toplo
dok vani je tmurno i po svuda mokro.
Neka oblak prođe, da me brani i nakon sivila dođu lijepi dani. Toplo je kad se sklone i bura zapuše, oblaci odlaze da na snjeg ne nalete jer opasnost tu zamjete. Jesen je.. puna sjete.

Zima hladnoćom viruse tjera dok
se približava blagdanska atmosfera.
Nakon zime sljedi proljeće toplina i ljepota cvjeća razigranost boja i drveća. Zaljubljene mirsne duše idu ka ljeti tad se bolje sve osjeti. Ljeto romantično zalaskom dira melodiju valovima ti svira.

Osjeti i prepusti se čaroliji ljeta tamo gdje sunce miluje lice a vjetar lagano puše gdje se nađu morske duše. Zaljubljen morem nose me vali, prepuštam se da me nađu mornari.

Oznake: #nađime

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.