Ispisala dan...;))

28 kolovoz 2019


I tako okrenula ja još jedan broj za moj rođendan, zbilja divan dan
iako zbog sparine težak ali kad si slavljenik sve prođe radosno a dan proleti,
ipak sam rođena u ljeti.
Godine mi lete a nisu mi više dvadesete, one najbolje su a čine me mladom
a baš se tako i osjećam. One se okreću ja koračam, letim i sanjam..
kaže jedan pjesnik: „Tamo gdje um sanja, srce ne stari.“
I zbilja tako je, ja se osjećam isto onako otkačeno sa snovima,
željama, radošću i ljubavi baš kao kod dječjih srdaca u odrasloj
osobi. Ljepota je u malim stvarima i željama koje nas guraju kroz
život iz dana u dan. Ispunjena jednostavnošću.. I sad punom parom
dalje u dane nove dok su iza mene one stare, uspomene lijepe, nove se grade kao
štafete. Čin Čin:)))



Oznake: #Ispisala dan...;))

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.