Jednostavno Svoja.. dirnuta

19 svibanj 2019

Život ne shvaćam olako jer me naučio trnovito. Ono što me učinilo ovim danas. Tako se čovjek gradi i uspinje prema životu. Trnjem se stiže do ruže uz miris njen lakše je... Puno je toga što sam prošla, prolazim i još imam za proći.
Baš zato me uči svrhovito a ono bitno bilježim srcem. Što treba dam na uvid što ne tajna je duše i srca, zna tko treba..
bitni a to je poanta. Muku prođu s tobom najbitniji a tako onda i radost, sitnice su za ostale. Život se živi.. sve ostalo je zanemarivo.
Trudiš se doseći vrh samoga sebe. Stepenicama godina, mijenjaš se i gradiš novog čovjeka. Prolaziš raznim stazama to jača me i tko želi tu sa mnom je, tko ne molim veliki zaobilazak. Volim se natjecati sama sa sobom, koliko sam spremna i jaka na neke nove izazove i postizati nove granice kao i dizati ljestvice u životu.
Tu vidim koliko i u čemu sam zapravo jaka. Koliko sam napredovala. Poštujem sebe pa i druge. Vrijedno je ono do čega, koga ti je stalo. Volim ulagati u sebe te tako ostvarivati se i postizati bitne ciljeve u životu.

"Samo se srcem najbolje vidi, kako kaže mali Princ" ...eto tek toliko, trenutak moje duše... kao povjetarac u život dopuše.


Priča priču svatko od nas samo je drugačiji sastav, kao glumac u filmu.
Svi mi prolazimo razne ispite, ovaj životni je samo jedan i neponovljiv. Čuvaj ga i vrednuj jer ovaj poklon samo jednom dobiješ.
Zato je zanimljivo i toliko osobno kod svakoga.. usudi se i živi, baš zato punim plućima.
Život je škola iz svega uči jer poslije svega shvatiš da iz prakse najbolje naučiš. Dok dišeš sve je moguće... hvala ti na udisaju živote!
Nakon svega, zbilja mogu reći Život je Borba, ali velikaaa! Za sve veliko, isplati se... ooo da živote:))

Živi trenutak i u najmanju se sreću zavuci, shvatit ćeš jednom svu istinu, sve što imamo su samo trenuci...
Upravo tako, trenuci čine život...

Baš zato volim dubine, kao more....
Život je poput dubina mora...

Oznake: #jednostavno svoja#dirnuta

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.