Srcoličasto

14 svibanj 2018

Ima li ili ne..


Ne biraš u koga ćeš se zaljubiti, ali biraš onoga koga ćeš voljeti .. nekoga tko će te prihvaćati onakvog ranjivog i onda kada svi budu okretali glavu od tebe, nekoga tko će razumjeti da se pred tuđim ranama biraju riječi.



Srce puno puta griješi,

bira i ne da ti mira.

Puno puta se pitaš je

li pravo voljet puno ili

bolje malo. Ah što reći

srce ima tisuču riječi.

Gledaj srcem ali ipak

zrelije i drugačije, realnije

i opreznije jer sve više

glume ima

i tako razočara i gdje je iskrenost
i ljudskost prava.

Budi iskren

ili put pod noge to ti

kažem sa puno slobode..

puno volim kad zavolim ali isto tako i

kad jednom otpustim

zalupim vratima. Time sve

kažem..Kad SVEJEDNO dođe po

svoje.. mnogi progledaju. A tad

sve maske idu dole i zna se ko je

ko. Gdje se "prodaju" iskrenost,

ljubav i sve lijepe i normalne ljudske

osobine. Taman dok nekog upoznam svidi mi se i onda se promjeni pokaže svoje pravo lice. Pitam se gdje su oni isti od početka do kraja ili možda putuje putem beskraja ali ja još uvijek imam one ružičaste naočale pa ne vidim. Ah kamo ide ljudski svijet...ima li topline i čovjek slične mi osobine..?! Hehe hmm hmm

Ko vrtuljak vrtiš se
moja si sjena u
Srcu mi vječna
uspomena...

Netko je na putu do mene,
Prate i djele nas uspomene.

Oznake: Srcem@#u srcu@#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.