Polako ka nečim do cilja većim..

19 siječanj 2018

Imaj nekoga tko ti snove ne ruši i nosi ga u duši.
A opet sa nekim djeli ono što ti srce želi i polako
ostvaruj, radi i raduj se svojoj životnoj baladi.
Do onoga što želiš kreativnošču svojom to je
ono što volim i radim sa svom svojom voljom.

Traga i tražim se, te polako nalazim odgovore a
teško je kad ne možeš neke ciljeve dostići al bar
one koje mogu trudim se a kad je pravo vrijeme i
to mi onda krene. Pisati volim i usmjeravam se u
tom smjeru a to mi je postalo svakodnevnica od
malih do velikih stvari i realizacija.

Ideje su tu i stavim ih na papir uz neki moj veći
cilj a oni neki manji lakše krenu i osvaruju se dok
ne dođe red za moje velike sne. Sve ima svoje
vrijeme uz vjeru u Boga naučila sam da čekam
njegov plan kad dođe taj pravi trenutak i bitan
dan. Daj Bože koliko je veliko ono što nam u
srcu stoji do ispunjenosti strpljenjem i nadom
kroz život se bori.


Volim i kroz život se borim ostvarujem i
sa manjim i sa većim se radujem!!!!!!!!!!!!!!!


Oznake: Polako ka nečim do cilja većim..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.