sretno srce vuka

27.01.2010., srijeda

Posljednje iskušenje

Kad' znam
Da je to
Posljednje iskušnje
Majka otac dijete
Mrak na ulicama
Hladne zore
Okrugao mjesec zimske noći
Sjedim negdje u sazvježđu
Kažu mlijećni put
No to je srijelac
Sjedam u stolicu
Prozirnog staklenog sjaja
Naslanjam glavu
Osjećam elektrode
Doiruju r kompleks
Iskljućuju ga
Kino matrix
I gledam ovaj posljednji film
Utjelovljenje boga,krist, avatar
Nikad pomaznik
Krivi prijevodi
Kao oznake u labirintu
Iz kojeg nema izlaza
Projeciram nebo vlastitih očiju
Komete luduju
Zvjezde svjetlucaju
Val svjetlosti ide prema meni
Nepoznati su mi osjećaji
Bilo kakve bojazni
Samo toplina
Opuštenost, mir
Mješaju se boje
Kad pomislim, nebo je naračasto
Ono takvo postane
Sjediš kraj mene
Ili sjedim sam kraj sebe
Lomi se daljina
Na horizontu lebde latice šarenog cvijeća
Ili su to ptice
Čekaj da pogledam bolje
Latice se stapaju
Lete poput ptica
Kao svjetlos sa krilima
Faseta unutarnjeg poimanja
U tebi vidim svoj odraz
A ti si postala ja
Jeli to jednota iz prića i legendi
Počinje film
Ekran duginih boja
Prelijevaju se
Vrtlože
Isprepliću
Spajaju i razdvajaju
Film bez početka
Igra koja nema kraja
Tu sam kraj tebe
Eoni prolaze sjećanjem
Susretali smo se pa odlazili
Onda si me čuvala kao majka
Trćali i preskakivali planinske brzake
Držeći se za ruke
Dok su naše noge
Milovane poljskim cvjetovima
Nosile nas prema vratima svijetova
Ti si krenula lijevo
A ja desno
Bio sam ti otac u jednoj prići
Pa smo opet djeca
Razigrana
Igrajući školice
Zagrljeni na obali rijeke
Ispruženi u pijesku
Dok nam more oplahuje stopala
Na zalasku sunca
I bio sam ti sestra
A ti meni brat
Bezbrojne priće
Smjeh iz srca
Radosna lica
U plesu kreacije

Krećemo se kroz matricu
Oslobođeni želja
Samo radost
Neprekinute niti
Negdje iz dubine
Ti si svjetlo
I ja sam u njemu
Utvojim rukama nastaju svijetovi
Malo odmora
Pa opet iz početka
Nova rođenja
Nove priće,
A poljupci
O njima drugi put


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

15.01.2010., petak

Kad čovjek svoje srce nosi na rukama

kad čovjek svoje srce nosi na rukama
kao dar
i poklanja ga cijelom svijetu
ne pitajući se da li će boljeti

živjeli smo neznajući za drugo
dajući sebe životu

posvećeni danu radosti i nestajanja
sagorjeli u mislima htijenja
u nama neizrecivi smisao
samo smo voljeli
noseći svjetlo cijelom svijetu
nije bilo važno kad je naše srce kucalo
luđački do bola
sretno i prepuno čežnje
trćeći ulicama zanosa
glasno izvikikujući ime
onog, koga smo voljeli
zar je bilo bitnije i važnije bilo što od života

jedra smo dizali kad su ih drugi spuštali
da oluja nas ponese, i najviši valovi mora
i oštre hridi između kojih smo vješto plovili
i kralj i ciganin, stranac i netko nam' drag, sam kraj ničega
bio je dio naše duše na putu

ljubav je to što nas krasi
od prvog do zadnjeg časa
od tmine do posljedje stvorene zvijezde

kad pođem u noć
tu smo, negdje tu, u nekom svijetu
gdje samo ljubav ima ime

možda sam daleko od poćetka
i kako da počne poćetak

kad sam te sreo
u snu
a ti si prošetala
prepoznao sam obrise tvog svjetla
i boje svijetova koji se rađaju
zvjezde su već bile na nebu
neznajući koliko je nebo visoko

a to nebo i ta zemlja i te zvijezde
u mom su srcu
zajedno s tobom

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com


13.01.2010., srijeda

Jednog ljeta u Poljskoj

evo legendarne poljske, govori o mom prijatelju na maturalnom putovanju u pragu, koji je na istom takvom putovanju sreo curu iz Poljske ..........
rekli su da je atmosfera kako da sam bio tamo ........
pisao sam u jednoj noći, na trešnjevci, kad više nije bilo ništa za piti, za pušiti a zadnje opuške sam gasio na lijevoj šaci, isto tako zaljubljen u iluziju koja je negdje nestala iz mog života, takav je život onda bio, dok je zagreb bio normalan, a vozili smo se na puferima tramvaja, u sendviću ili na zadnjim kolima, i dok je milicija trćala na semaforu da nas skine mi smo iskakli i trčali u drugom smjeru, pa opet se zaletavali i skakali između dvoje kola vozeći se dalje do nekog odredišta, prošli monoge racije, milicija nas legtimirala zbog duge kosi kasno u noći kad smo bili na ulicama, i u jednoj raciji na trgaću kad su utrpali mog prijatelja u maricu, on je kroz odškrinuti prozor gurnuo singlicu ***** Indexi-Da sam ja netko, sa sjajnim tekstom Maje Perfiljeve ..., šetnje Ilicom,, kada sam došao u Zagreb, djevojčica imenom Karmen, imala je jednog psa kojeg je šetala predvećer, preko puta Zagrebačke pivovar, sukobi sa škvadrom iz kvarta, ipka bez tućnjave, spasila me od batina njezina starija sestra, najviše sam boravio na Trešnji, kod kina Triglav, koje više ne postoji i okolnim birtijama, držeći se sa legedama ondašnje Trešnjevke , Cigom etc(njega sam jedino zapamtio), kao i priću mog prijatelja iz ove pjesme, kada mu je buraz mnamjestio jednu kurvu, ma što to značilo da mu skine nevinost ...
Ujević, Arsen i još neki, uz rock bendove su bili osnovna hrana odrastanja, jethro tull, aqualung i mogao bih pisati sjećanja ...
a suze prošlosti klize, stretan što sam bio dio neznam ni sam čega ...
ps. zelenog i malo žutog je boja kaputa od Karmen

Jednog ljeta u Poljskoj

Zelenog i malo žutog u gibu ulice
Lavež ne dokazane pasje njuške
I koraci koji gaze po stopama
Otkrivanje nepoznatih stvari
U ritmu Little Green Apples
Upitni pogled u prijatnom nijansiranju a kotači se okreću
Kao što ponekad vjetar puše
Nešto mraka ,jedan zeleni list
I koraci iz samog sna
Možda je i bilo tiho, vrijeme prolazi
Godine su na početku
Priča o jednoj crkvi, o danu koji nije jedini, o noći
Sinoć dok sam koraćao
Htjeli su mi prodati zalto
No idem dalje, ulicom** na čijem kraju zalazi sunce
Sutra ću napisati

Jednog jutra u Poljskoj
Suze su klizile niz prašnjavo staklo
Vlak je odlazio sa njom
Oči su tvoje bile vrelo
I na prvom uglu prije kraja
Peron je ostao sam
Sa dva nezapisana imena
I jednim velikom licitarskim srcem
Što leži među knjigama
A vocal*** od od pet octava
Sa ubrzanim otkucajima sata
Vrati sve to
Nešto vizuelnih slika
Nespojenih
Zaokruženih titrajem misli
Noć,ulice se njišu
A stolovi skrivaju put, poželjnih bedara

Geg u valceru i crvenom svjetlu
Plava se kosa razlila u tami
Rođenje željne misli
Tražeći toplinu postelje
Noć bez dana, bez sna kratka

I eto proljetna noć je pala
Dan sneno odlazi od noći i budi
Uprti pogled u stakla kroz koja se provlaći život
Prašina je progutala kapi,drhtaje
Val gonjen vjetrom,gori hrid,ljubeči,oplakujući, udarajući
Sjećanja se bliže tebi
Dok jutrom ustaješ napadnut neprolaznošću
Dišeš i kašlješ
Pred vjetrom je poleglo žito
Ravnice što poniru na horizontu
U crvenim vremenima ostala su razbacana tijela
I danas kosti hrane zemlju

Dok u kasne sate tumaraš ulicom
Od ruba do zida misleći da si pod nebom sam
Smiren pijanstvom

Vlakovi jure tek stvorenim ravnicama
I opet spoznaje postaju sve tamnije
Neprozirnost magle guši
Osjećajući svjetla u daljini
Rani zov na povratku južnih ptica
Idući kroz aleju ratnika
Lica umorna od ležanja
I prerano ostarjela bedra
Sve vodi u tamu neispavane ravnice
Koračajući prema ženi s kojom bi htio leći
Strah navire pod suncem
A zrake prodiru u izborano bijelilo glave
Čini se da si živ dok oblaci
Istog dana mijenjaju svoju boju
Igrajući se vatrom
Život se gasi
Želja za Parizom ostaje
On je tu
Iza dva tri brda i koje ravnic
Praški peron ostao je pust
Zaboravivši sve koji su prošli njime
Trgovi koje nepamtiš
Sjećaju se mnogih kao ti
Plava kosa
Prijatni događaji
Oči očarane
Omamljen pogled
Crven bez sna
U noćima
U danima
Na poljani kamen
Na kamenu ptica, gladna ptica

More se podiže
Stijene oplakuje voda
Sa danom bijelina hridi odbija svjetlost

Već dugo nisi pisao
A ni iz Poljske ne dolaze pisma
Ostala su iskrivljena lica na papiru
Romance
I ponešto ubrzane klasike
Ti nestaješ i vraćaš se
Dani prolaze kraj tebe sve brže

*http://www.youtube.com/watch?v=h8ELgiQ9dTw
**Ilica
***http://hr.netlog.com/go/out/url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DLw8-VPptiLc
****http://www.youtube.com/watch?v=Lw8-VPptiLc

©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

09.01.2010., subota

Imam prijatelja električara

Imam prijatelja električara
On se bavi prebacivanjem vreća
Stojimo tako u birtiji
Oko nas budale i šminkeria
A ti se razlikueš od drugih
Na nogama su ti radničke cipela

Umrijet ćeš otećene jetre
Napuhnit s velikim podočnjacima
Nećeš biti ni malo lijep mrtvac
Umrijet ćeš , možda
U radničkim cipelama

Pričaš mi da odlaziš od žene
Iako ona odlazi od tebe
Da je drugo dijete već na putu
I nemožeš u drugu zemlju
U meni nema sažaljenja
Ispijamo još po jednu
I svaki odlazi svojim putem
Nemamo više vremena jedan za drugog

Ti se razlikuješ od drugih
Jer ovaj svijet mjeriš
U radničkim cipelama
I ako si trenutno bez posla
I neradi ti se ništa
Koraćaš u radničkim cipelama
I po tome se razlikuješ od mene
I po tome se razlikujem od tebe

I stari moj
Zbog svega što nije izrećeno
Te volim

Imam prijatelja
On se bavi prebacivanjem vreća
I svijet mjeri u radničkim cipelama


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

San bez snova

Kraj nas su ležali papiri
I razbacani svijetovi lebdjeli oko naših glava
Iz nas su ostajale noć
Prepune mučnine i zla
Doveli smo bagere
I s njima prekopali prošle dane
U krčmama su pjevale ptice
A sa naših stolova krčmila se prošlost
Nismo palakali i nismo jecali
Nismo davali povoda za 'mrijeti
A toliko smo željno umirali
I glasno se smijali
Poljupci su odzvanjali
Iz tek iskopanih raka
Dok su noževi parali naše grudi
Na dlanovima
Nosili smo tek obojena srca
Za nama su plakali
Majke,žene,ljubavnici
Ostarjeli očevi
A smijh je odzvanjao
U bešćutnim noćima
Sna bez snova


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.