sretno srce vuka

27.01.2010., srijeda

Posljednje iskušenje

Kad' znam
Da je to
Posljednje iskušnje
Majka otac dijete
Mrak na ulicama
Hladne zore
Okrugao mjesec zimske noći
Sjedim negdje u sazvježđu
Kažu mlijećni put
No to je srijelac
Sjedam u stolicu
Prozirnog staklenog sjaja
Naslanjam glavu
Osjećam elektrode
Doiruju r kompleks
Iskljućuju ga
Kino matrix
I gledam ovaj posljednji film
Utjelovljenje boga,krist, avatar
Nikad pomaznik
Krivi prijevodi
Kao oznake u labirintu
Iz kojeg nema izlaza
Projeciram nebo vlastitih očiju
Komete luduju
Zvjezde svjetlucaju
Val svjetlosti ide prema meni
Nepoznati su mi osjećaji
Bilo kakve bojazni
Samo toplina
Opuštenost, mir
Mješaju se boje
Kad pomislim, nebo je naračasto
Ono takvo postane
Sjediš kraj mene
Ili sjedim sam kraj sebe
Lomi se daljina
Na horizontu lebde latice šarenog cvijeća
Ili su to ptice
Čekaj da pogledam bolje
Latice se stapaju
Lete poput ptica
Kao svjetlos sa krilima
Faseta unutarnjeg poimanja
U tebi vidim svoj odraz
A ti si postala ja
Jeli to jednota iz prića i legendi
Počinje film
Ekran duginih boja
Prelijevaju se
Vrtlože
Isprepliću
Spajaju i razdvajaju
Film bez početka
Igra koja nema kraja
Tu sam kraj tebe
Eoni prolaze sjećanjem
Susretali smo se pa odlazili
Onda si me čuvala kao majka
Trćali i preskakivali planinske brzake
Držeći se za ruke
Dok su naše noge
Milovane poljskim cvjetovima
Nosile nas prema vratima svijetova
Ti si krenula lijevo
A ja desno
Bio sam ti otac u jednoj prići
Pa smo opet djeca
Razigrana
Igrajući školice
Zagrljeni na obali rijeke
Ispruženi u pijesku
Dok nam more oplahuje stopala
Na zalasku sunca
I bio sam ti sestra
A ti meni brat
Bezbrojne priće
Smjeh iz srca
Radosna lica
U plesu kreacije

Krećemo se kroz matricu
Oslobođeni želja
Samo radost
Neprekinute niti
Negdje iz dubine
Ti si svjetlo
I ja sam u njemu
Utvojim rukama nastaju svijetovi
Malo odmora
Pa opet iz početka
Nova rođenja
Nove priće,
A poljupci
O njima drugi put


©miljenko_trnsko2002@yahoo.com

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.