subota, 31.10.2015.

Vještičje srce





19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

petak, 30.10.2015.

Srce od tune

109.

Jedan od mnogih načina uspjeha jest mogućnost
primanja odgovora. Walt Disney je, u vrijeme dok je
tek stvarao Kraljevstvo čarolije, posjedovao
jedinstven način traženja podataka koji su mu bili
potrebni. Cijeli bi zid oslikao prikazom svih faza
nekog projekta, a svatko je u njegovoj organizaciji
bio pozvan odgovoriti na pitanje: "Kako ovo
možemo poboljšati?" Tako je Disney stekao pristup
zajedničkim izvorima kreativne vojske i stvario
rezultate primjerene kvaliteti uloženog truda.
Da biste se okoristili ovim oruđem, ne morate
biti na čelu neke organizacije.
Kako biste svoje
žarište mogli usmjeriti prema novim horizontima?

Tko bi vam, od ljudi s kojima se svakodnevno
susrećete, mogao pružiti obilje mogućnosti - kad
biste to od njih zatražili?

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zorica)



19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

četvrtak, 29.10.2015.

Slatko srce

108.

Kako možete u trenutku poboljšati svoj život?
Otkrivajući i oponašajući pitanja koja ljudi koje
poštujete postavljaju sami sebi. Ako sretnete nekog
izuzetno sretnog, uvjeravam vas da za to postoji samo
jedan razlog: on sve svoje radnje usmjerava prema
stvarima koje ga usrećuju i stalno traži nove izazove
koji će ga još više usrećiti. Ljudi koji imaju novac
postavljaju drukčija pitanja od ljudi koji posjeduju
menadžerske nagrade.
Novi stupanj uspjeha na bilo kojem području
vašeg života bit će bliži sa svakim novim pitanjem
koje ćete oblikovati prema nekom tko je već uspio
u području u kojem imate interes.
Zapamtite, pitajte
i dobit ćete odgovor.

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila marionetta)



19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

srijeda, 28.10.2015.

Afirmativno srce

107.

Velika je razlika između afirmacije i pitanja.
Afirmacija poput: "Ja sam sretan, ja sam sretan, ja
sam sretan", mogli biste ponavljati cijelog dana, ali
time nećete postići onaj osjećaj izvjesnosti koji ćete
postići postavljajući ohrabrujuće pitanje poput:
"Zbog čega sam u ovom trenutku sretan? Zbog
čega bih mogao ovog trenutka biti sretan kad bih
to želio? Kako bih se zbog toga osjećao?"
Za
razliku od afirmacija, pitanja usmjeravaju vaše
žarište prema pronalaženju privlačnih razloga za
doživljavanje te emocije. Tako ćete, umjesto da tek
ponavljate afirmaciju, doživjeti istinsku emocionalnu
promjenu - nešto stvarno, nešto što će trajati.

Anthony Robbins


(srce uočila Nikolina)


19:15 | Komentari (2) | Print | ^ |

utorak, 27.10.2015.

Srce sa medom

106.

Pitanja u trenutku mijenjaju naše žarište, a time i
naše osjećaje. Ne posjedujete li dragocjena
sjećanja zbog kojih biste se, ukoliko se ponovno
usredotočite na njih, osjećali divno?
Možda je to
bio onaj dan kad ste odselili od svojih roditelja,
rođenje vašeg prvog djeteta ili razgovor s prijateljem
koji vam je ulio samopouzdanje da posegnete za
zvijezdama. Pitanja poput: "Za što mogu biti
zahvalan?" i "Što je ovog trenutka divno u mojem
životu?" vode nas prisjećanju na te trenutke
omogućavajući nam ne samo da se osjećamo dobro u
vlastitom životu, već i da više doprinosimo onima
koji nas okružuju.

Anthony Robbins " Divovski koraci"


(srce uočila Zorica)



19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

ponedjeljak, 26.10.2015.

Kalorično srce

105.

Ukoliko ste već mnogo puta bezuspješno
pokušavali izgubiti na težini, moguće je da ste si
postavljali pogrešna pitanja poput: "Što će me
ispuniti?" ili "Koja je najslađa, najzasitnija hrana
koju si mogu priuštiti?"
Što bi bilo kad biste umjesto toga pitali: "Što bi
me zaista nahranilo?", "Koje bih lagano, ukusno jelo
mogao pojesti, a koje će mi dati energiju?" "Hoće li
me ovo pročistiti ili zatvoriti?" A, ako ste u iskušenju
da se prejedete: "Pojedem li ovo, čega ću se morati
odreći da bih ipak ostvario svoje ciljeve? Koja je
konačna cijena koju ću morati platiti ukoliko sada
udovoljim sam sebi?"
Jednostavna promjena uobičajenih pitanja
koja postavljate sami sebi dovest će do temeljite
promjene vašeg života.


Anthony Robbins








19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

nedjelja, 25.10.2015.

Izbrušeno srce

(srce uočila Lorena)

Svemir, posljednja granica. Ovo su putovanja svemirskog broda Randomheart. Njegova petogodišnja misija: istražiti čudne nove svjetove, tražiti novi život i nove civilizacije, hrabro ići gdje još ni jedan čovjek nije išao.
Zvijezdani nadnevak 015010025
Ratovi naroda Lima i Laka vode se još od razdoblja moderne kozmo-etike, kada su Femine iz sustava Homo, odlučile svoje digituse oplemenjivati raznim supstancama i kemikalijama, kako bi si po vjerovanju povećale uočljivost pred putnicima dobronamjernicima.
Posada broda Randomheart u svom istraživačkom pohodu, ustanovila je kako u relativno kratkom vremenu nakon procesa uporabe kemikalija, pretpostavlja se, radi određenih unutarnjih procesa uzrokovanih kemijskim djelovanjem, dolazi do stvaranja napetosti između navedenih naroda, te do fizičkog obračuna odnosno kratkotrajnih ratova. Sam proces se ponavlja u nepravilnim intervalima, a iz naše perspektive izgleda potpuno nepotrebnim. Iz stožera Ujedinjene Federacije Planeta dobili smo naputak da se ne uplićemo u lokalne običaje, odnosno da budemo samo u ulozi promatrača.
Različita razmišljanja i kulturološke razlike, nebi nam smjele dati za pravo da pokušavamo mjenjati Femine, već ih je potrebno prihvatiti upravo takve, a to je ujedno i pristup koji možemo primjeniti na bilo koju drugu rasu ili vrstu koju susrećemo na našem putovanju.
Živite dugo i napredujte!


19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

subota, 24.10.2015.

Haiku srce



Otpao je list
Razbio je hladnoću
Nije to čudno


19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

petak, 23.10.2015.

Inspirirajuće srce

104.

Pitanja koja dosljedno postavljate dovest će vas
do uzrujavanja ili do užitka, do ravnodušnosti ili
nadahnutosti, do očaja ili čarolije. Postavljajte
pitanja zbog kojih ćete živnuti duhom i krenuti
putem usavršavanja.


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zorica)


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

četvrtak, 22.10.2015.

Srce bez suza

103.

Što je Donaldu Trumpu omogućilo ostvariti
bogatstvo u nekretninama? Nedvojbeno je da je
ključan morao biti njegov postupak procjenjivanja.
Procjenjujući posjed koji je naizgled nudio golemu
mogućnost novčanog dobitka, postavio bi pitanje:
"Koje je naličje? Što je najgore što se može dogoditi,
a s čime mogu izaći na kraj?" Ako bi zaključio da je
sposoban izaći na kraj i s najgorom mogućnošću,
potpisao bi ugovor znajući da će se pozitivna strana
situacije sama pobrinuti za sebe.
Kad je Trump počeo doživljavati neuspjehe,
promatrači su primijetili da je počeo vjerovati kako je
nepobjediv te je odustao od pitanja o naličju situacije.
Upamtite da vašu sudbinu ne oblikuju samo
pitanja koja postavljate, već i ona koja propuštate
postaviti.


Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

srijeda, 21.10.2015.

Srce na putu

102.

Bez obzira na to što smo već postigli, bit će
trenutaka kad ćemo naići na prepreke u osobnom i
profesionalnom napretku. Nije važno hoćete li naići
na probleme, već kako ćete se suočiti s njima kad se
pojave. Upotrijebite ovaj niz pitanja da biste
promijenili svoje stanje i otvorili se za rješenja.

PITANJA ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA
1) Što je sjajno u ovom problemu?
2) Što još nije savršeno?
3) Što sam spreman učiniti da bi situacija bila
onakva kakvu želim?
4) Što sam spreman prestati činiti da bi
situacija bila onakva kakvu želim?
5) Kako mogu uživati obavljajući ono što je
potrebno obaviti da bi situacija bila onakva kakvu
želim?

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočio 20 do asa)




19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

utorak, 20.10.2015.

Pravi pogled na srce

101.

Kad ljudi oklijevaju posvetiti se u potpunosti
nekom ljubavnom odnosu, bi li razlog tome moglo
biti postavljanje pitanja koja izazivaju sumnju poput:
"Što ako postoji netko bolji?" Što ako se sada
posvetim ovom odnosu i razočaram se?" Takvo će ih
razmišljanje spriječiti da uživaju u onome što već
posjeduju.
Što bi bilo kad bi umjesto navedenih postavili
sljedeće pitanje: "Kako je moguće da sam imao
sreću privući te u svoj život?",
"Što najviše volim
kod tebe?", "Koliko će naši životi biti bogatiji zbog
našeg odnosa?"
Koja biste pitanja mogli postaviti sebi i svojem
partneru zbog kojih biste se osjećali kao dvoje
najsretnijih ljudi na Zemlji?


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zvonka)


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

ponedjeljak, 19.10.2015.

Oguljeno srce

100.

Moć postavljanja sjajnih pitanja ilustrirao je moj
dobar prijatelj W. Mitchell. Nakon nesreće u kojoj
mu je opečeno cijelo tijelo, a nakon koje više nije
mogao hodati, odbijao je sažalijevati samoga sebe.
"Što još uvijek posjedujem?" pitao je. "Za što sam
danas sposobniji nego prije?
Što ću zbog ove
nezgode biti sposoban doprinijeti drugima?"
U bolnici je upoznao medicinsku sestru po imenu
Annie koja ga je privukla na prvi pogled. Tijela
opečena do neprepoznatljivosti te paraliziran od
struka na niže, smogao je nevjerojatnu odvažnost i
upitao se: "Kako da dogovorim sastanak s njom?"
Nedugo potom su se vjenčali.
Koje biste pitanje postavili sami sebi kad ne bi
postojala mogućnost neuspjeha ili odbijanja?


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zvonka)



19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

nedjelja, 18.10.2015.

Srce za Franju

(srce uočila samo za franju)

Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
Javi see
.....


19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

subota, 17.10.2015.

Nepravilno srce

(srce uočila Nikolina)

Sanjao sam čudan san, kako stojim u dugoj koloni ljudi i svako od nas u svojim rukama nosi svoje srce, da ga preda Gospodu. Bio sam iznenađen tom slikom, jer srca ljudi koje sam tu mogao vidjeti su se drastično razlikovala, ni jedno nije bilo isto. Neka su bila mala, a neka velika, neka hrapava, a neka sjajna, neka cijela, a neka nepotpuna, neka blijeda, a neka tamnija.

I tako, primijetim jednog starca koji je stajao do mene i zagledam se u njegovo srce. Upitam ga: "Izvinite, zašto se vaše srce tako trese i nepravilno kuca, grči se. Zašto je tako puno ožiljaka i nedostaju mu djelići?"

Starac mi odgovori: "Vidiš momče, svaki ožiljak predstavlja osobu kojoj sam darovao ljubav - izvadio sam komadić svojega srca i dao joj ga. Najčešće su i oni meni poklonili komadić svojega srca koji baš nije savršeno pristajao u prazno mjesto na mojem srcu. Katkad sam poklonio dio srca, a da nisam dobio drugi zauzvrat. Tu su nastale velike praznine, udubljenja i ožiljci. Iako su otvorene praznine bolne, podsjećaju me na ljubav koju sam dijelio drugima. I za te ljude ja gajim nadu da će se jednog dana vratiti i ispuniti ih. No, pogledaj tvoje srce, ono je svršeno, glatko i cijelo."

Zaista, gledajući u moje srce vidjeh da je cijelo, savršeno. Zatim, shvatih da sam ga čuvao samo za sebe i da nikada nisam ni jedan jedini komadić htio dati drugome - razmijeniti ga sa drugim srcem. Shvatih, da je moja savršenost tako postala moja nesavršenost, jer se nikada ne usudih razmijeniti svoje srce sa drugima.

I tako ne razmišljajući mnogo, odlomih komadić sa svojega srca i stavih ga u starčevo srce, popunih mu prazninu. Srce je odmah počelo mirnije da kuca i nekako se proljepšalo, a starac me pogleda i nasmiješio se, te i on otkine dio svojega srca i stavi ga u prazninu koja je nastala na mome srcu, a moje srce se odmah malo poveća, iako nije popunilo svu prazninu i ostala je tu neka pukotina.

Zatim smo starac i ja još o puno toga pričali i pričali. No, kada ponovo pogledah na svoje srce, postadoh zabrinut zbog te pukotine, te nesavršenosti, koja je nastala mojim darivanjem.

Starac je uvidio moju uznemirenost i rekao mi: "Dragi moj, ne brini ništa, sve te nedostatke na našim srcima će sam Gospodin ispuniti i iscijeliti, ono što Njega zanima je da mu donosimo srce koje smo upotrebljavali - srce koje je darivalo sebe drugima i primalo od drugih. To je za Njega najljepše srce, najveći dar. To znači da smo živjeli ispunjen život."

Jan Vareca


19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

petak, 16.10.2015.

Srce puno ljubavi

99.

Vaše mentalno računalo uvijek vam je spremno
služiti i iznaći će odgovor na svako vaše pitanje.
Postavite li loše pitanje poput: "Zašto uvijek zeznem
stvar?", dobit ćete loš odgovor. Ako, s druge strane,
postavite korisnije pitanje poput: "Kako to mogu
iskoristiti?" ono vas automatski vodi u smjeru
rješenja.
Novi odgovori proizlaze iz novih pitanja. Koje
biste poticajno pitanje ovog trenutka mogli postaviti
sebi ili nekome koga volite?


Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

Čestitke za srceljupce









I tako, prošla je godina...
Prije točno godinu dana, davne 2014. nastao je jedan novi blog pod nazivom "Slučajno srce". Ideja je bila samo podijeliti svoje oduševljenje fotografijama slučajnih srdaca sa javnošću. Nepoznavanje pojma "blog" bilo je apsolutno. Prvih pedesetak postova prošlo je potpuno nezamjećeno jer 'ko bi ga znao da je bilo potrebno sam sebi ostaviti prvi komentar kako bi se aktivirala javna objava posta na Fresh listi.
Da nije bilo @The Page, ja bi još i danas objavljivao postove u potpunoj tajnosti.smijeh
I tako, srceljupci su se malo po malo počeli okupljati oko srdaca. Vidici su se širili iz dana u dan i sam projekt je napredovao i mijenjao se u smjerovima koji nisu baš bili predvidljivi.
@Mela je u svojoj kreativnoj fazi izradila niz jedinstvenih čestitki, koristeći fotke slučajnih srdaca i svoju bezgraničnu kreativnost.
@Zvonka je fotke slučajnih srdaca tehnikom fototransfera prenijela na podloške za satove i platna, koja su danas izložena na više mjesta u Zagrebu.
@moj-tajni-svijet je podijelila vezu sa @EvilFairy od koje potječe ovaj idealni dizajn bloga.
@Nisa je sudjelovala u svim doradama dizajna i bila od velike pomoći kod izrade banera i ostalih programskih rješenja.
@DOMENICO je podjelio znanje ostavljanja linkova u komentarima.
Postoji više blogera koji su u svojim postovima počeli spominjati slučajna srca, a neki od njih su čak cijeli post posvetili toj temi. Prekrasno je bilo vidjeti svaki i najmanji pomak, kao što su blog dana, pa blog tjedna, pa vijesti s blog, pa komentar dana, pa prelazak sa Fresh liste na Cool listu i naposljetku svrstavanje u kategoriju Top blogeri.
Tu je još i maleni udio u blogerskoj knjizi "I ja imam post", čije izdavanje je za sobom dovelo i promociju iste, što je pak omogućilo upoznavanje nekolicine blogera i dovelo do prekrasnih novih poznanstava.
I tako, danas postoji 48 datoteka sa isto toliko imena srceljubaca čije fotke su u njima pohranjene i čekaju svoje vrijeme za objavu.

Moje ime je Random Heart i danas sam navršio jednu godinu!
Ovim putem želim zahvaliti svim srceljupcima, jer da nema njih, ne bi bilo ni "Slučajnog srca". Hvala vam svimakiss


08:00 | Komentari (26) | Print | ^ |

četvrtak, 15.10.2015.

Neograničeno srce

98.

Nedvojbeno je da je kapacitet našega mozga
izvanredan. Zapravo, za pohranjivanje njegovog
kapaciteta bile bi potrebne dvije zgrade Svjetskog
trgovačkog centra.
Pa ipak, bez sposobnosti
pristupanja tim podacima i njihova korištenja, taj je
potencijal beskoristan. Što vam omogućava da iz
svoje banke podataka izvučete ono što vam je
potrebno? Zapovjedna moć postavljanja pitanja.
Naša nesposobnost korištenja, vlastitih iskustava
često nije propust u pamćenju koliko propuštanja
postavljanja pravog pitanja pomoću kojeg ćemo doći
u dodir sa svojim sposobnostima.

Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (2) | Print | ^ |

srijeda, 14.10.2015.

Kako ispuniti srce?

97.

Pitanja pokreću lančani učinak koji se očituje
mnogo dalje nego što i zamišljamo. Propitivanje
vlastitih ograničenja jest ono što ruši zidove - na
poslu, u odnosima, između zemalja. Svakom
ljudskom napretku prethodila su nova pitanja.

Koje biste novo pitanje mogli postaviti sami sebi
da biste dobili nove odgovore koji će poboljšati vaš
život?


Anthony Robbins "Divovski koraci"






19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

utorak, 13.10.2015.

Kud sa srcem?

96.

Kvalitetna pitanja stvaraju kvalitetan život.
Poslovi uspijevaju kad oni koji odlučuju o njima
postavljaju prava pitanja o proizvodima, tržištu ili
strateškom planiranju. Odnosi cvjetaju kad ljudi
postavljaju prava pitanja o tome gdje leži
potencijalan sukob te kako da podupru jedan drugoga
umjesto da se međusobno uništavaju. Zajednice
napreduju kad njihovi vođe postavljaju prava pitanja
o tome što je najvažnije i kako građani mogu zajedno
raditi na ostvarenju zajedničkih ciljeva.
Za svako područje svojega života koje želite
poboljšati postoje pitanja koja možete postaviti i
koja će vam donijeti odgovore
- rješenja - koja
mogu vas i one koje volite dovesti na višu razinu
spjeha i zadovoljstva. Je li potrebno da postavite
pitanja o kvaliteti? Predanosti? Doprinosu?


Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (6) | Print | ^ |

ponedjeljak, 12.10.2015.

Šta je srcu?

95.

Moje životno djelo posljedica je postavljanja
pitanja:
Zbog čega ljudi čine to što čine? Što je
određenim ljudima omogućilo ostvariti uspjeh s
naizgled manjim sredstvima u odnosu na one koji
nisu uspjeli? Kako ostvariti promjenu lakše i brže
nego ikada prije? Kako možemo poboljšati kvalitetu
života svih ljudi?
Koja najvažnija pitanja trenutno oblikuju vaš
život?


Anthony Robbins "Divovski koraci"





19:15 | Komentari (8) | Print | ^ |

nedjelja, 11.10.2015.

Srce poslje kiše




19:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

subota, 10.10.2015.

Bećarsko srce



Ej moja mala djevojko s planine
Ajd siđi dolje ne volim visine

Ej moja mala ribo sa pučine
Doplivaj mi bliže ne volim dubine

Ej moja mala šumska bajna vilo
Izlazi iz grmlja ozljedit ćeš krilo

Ej moja mala vještice iz bare
U mojoj blizini čari ti ispare

Ej moja mala zlatokoso s polja
Prekrasan ti pramen loknica još bolja

Ej moje male curice iz snova
Dosta mi je jave ajmo isponova


19:15 | Komentari (0) | Print | ^ |

petak, 09.10.2015.

Zašto je srce crno?

94.

Djeca su prvaci svih vremena u postavljanju
pitanja.
Što biste mogli postići oponašanjem
nevinosti i radoznalosti djece koja su posve odlučna
dobiti odgovor?

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Zvonka)


19:15 | Komentari (10) | Print | ^ |

četvrtak, 08.10.2015.

Drugo srce

93.

Slažete li se sa sljedećom tvrdnjom? Razmišljanje
nije ništa drugo doli proces postavljanja pitanja i
odgovaranja.
Da biste uopće odgovorili, niste li se
morali upitati: "Je li to zaista istina?" ili "Slažem li se
s tom tvrdnjom?"
Većina naših misaonih procesa - od procjene
("Zbog čega je tako?"), preko zamišljanja ("Što je
moguće?") do odlučivanja ("Što mi je činiti?") -
uključuje postavljanje pitanja i odgovore na njih.
Prema tome, želimo li promijeniti kvalitetu svojih
života, moramo promijeniti i pitanja koja obično
postavljamo sebi i drugima.


Anthony Robbin "Divovski koraci"


(srce uočila Zorica)


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

srijeda, 07.10.2015.

Šta je srce?

92.

Koja je osnovna razlika između uspješnih i
neuspješnih ludi?
Vrlo jednostavno, uspješni su
ljudi oni koji su postavili bolja pitanja i zbog toga
dobili bolje odgovore.
Dok je zamisao o automobilu
još bila u povojima, stotine ga je ljudi bezuspješno
pokušavalo sastaviti, ali Henry Ford se od njih
razikovao po tome što je upitao: "Kako mogu
masovno proizvoditi takav stroj?" Milijuni ljudi u
istočnoj Europi mučili su se pod jarmom komunizma,
ali je Lech Walesa imao hrabrosti upitati: "Kako
mogu podići životni standard za sve zaposlene
muškarce i žene?"
Kad biste pustili mašti na volju, kamo bi vas
odvela vaša pitanja?


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila O-da životu!)


19:15 | Komentari (5) | Print | ^ |

utorak, 06.10.2015.

Izrezano srce

91.

Pitanja su laserska zraka ljudske svjesnosti.
Iskoristite njihovu moć da biste rasjekli bilo koju
prepreku ili izazov.

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Monali)


19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

ponedjeljak, 05.10.2015.

Potencijalno srce

90.

Učinak iščekivanja na poboljšanje izvedbe
opsežno je dokumentiran, a naziva se Pygmalionov
učinak. Učiteljima je, u sklopu jednog istraživanja,
rečeno da su određeni učenici u njihovim
razredima nadareni i da ih treba neprestano
poticati kako bi se razvijali.
Učitelji su se ponašali
u skladu s time i, nimalo iznenađujuće, ti su učenici
postizali vrhunske uspjehe. Međutim, učiteljima nije
bilo poznato da ti učenici, izdvojeni kao nadareni,
prije istraživanja nisu pokazali višu inteligenciju.
Neki su čak prethodno bili smatrani lošim učenicima.
Što je učinilo razliku? Njihov novopronađeni osjećaj
izvjesnosti da su bolji od drugih (koji su im usadili
učitelji svojim "pogrešnim" vjerovanjem)!
Uviđate li važnost vjerovanja o sebi i ostalim
ljudima? Što biste mogli ostvariti kad biste
posjedovali vjeru i tako posegnuli za svojim golemim
potencijalima?


Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Marina)



19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

nedjelja, 04.10.2015.

Golub sa srcem

(srce uočila Zorica)

U malome parku stoje dva kipa: jedan prikazuje golog muškarca, a drugi golu ženu. Gledaju jedan u drugog već stotinu godina. Jednog dana s neba se spustio anđeo i jednostavnom kretnjom oživio oba kipa.
- Kao nagradu za vaše strpljenje tijekom svih ovih vrućih ljeta i ledenih zima - kaže anđeo - darujem vam život na pola sata kako biste napravili ono za čime najviše žudite.
Kipovi se značajno pogledaju i otrče u grmlje. Anđeo je čekao, dok se iz šuškava grmlja čula cika. Nakon 15 minuta se kipovi vrate zadihani i nasmijani.
- Još vam je ostalo 15 minuta. - kaže anđeo.
- Sjajno! Hoćemo li ponovo? - upita muški kip.
- O, da, molim te! - odgovori ona - Ali sada se zamijenimo! Ovaj put ću ja pridržavati goluba, a ti mu kenjaj na glavu!


19:15 | Komentari (4) | Print | ^ |

subota, 03.10.2015.

Srce od trave

(srce uočila Sandra)

Između jave i sna, u paralelnom svijetu, svijetu koji postoji i ne postoji, postajala je jedna livada. Bila je to čarobna livada, valjda. Kada bi tijelom dodirnuo njenu površinu, pružala bi neobičan osjećaj mirnoće. O kako je lako na njoj utonut u san u sanjarenje u mir, bez prisutnosti svakodnevice.
Pogled je sezao skroz do mora, do najviših planina i daleko iznad do zvijezda. U zraku se uvijek osjećala neka neobična vibracija. Nešto kao prisutnost nevidljive sile. Dodir vjetra. Miris nepoznatog cvijeća. Šapat prirode. Nema potrebe imenovati neobjašnjivo. Dovoljno je samo biti i prepustiti se. O da. Stvarna je. Ili nestvarna. Svejedno. Smještena je tamo negdje na svom dijelu slike.
Već je kasno i izložba se uskoro zatvara. Ali sutra će ponovno biti otvorena. Možda u nekom drugom gradu. Možda u neko drugo vrijeme. Možda bude.


19:15 | Komentari (7) | Print | ^ |

petak, 02.10.2015.

Srce u duplji

89.

Vrijeme je da se oslobodite vjerovanja koja vam
više ne koriste!

1) Izaberite dva najsnažnija obeshrabrujuća
vjerovanja.
2) Izbijte njihove noge izvjesnosti tako što ćete
upitati: Na koji je način ovo vjerovanje besmisleno ili
apsurdno? Je li osoba od koje sam preuzeo to
vjerovanje dobar uzor za mene? Koliko će me na
kraju emocionalno stajati ukoliko se ne oslobodim
tog vjerovanja? Koliko će me stajati tjelesno?
Financijski? U mojim odnosima? Koliko će ono
stajati moju obitelj i one koje volim?
3) Zamislite negativne posljedice koje ta
vjerovanja nose sa sobom. Odlučite jednom zauvijek
da više niste voljni plaćati tu cijenu.
4) Zapišite dva nova vjerovanja i njima
zamijenite stara.
5) Ojačajte svoja nova, ohrabrujuća vjerovanja
zamišljanjem i iščekivanjem neizmjernih dobrobiti
koje će vam donijeti.

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Mela)



19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

četvrtak, 01.10.2015.

Rastuće srce

88.

Jedan od najučinkovitijih načina da poboljšate
svoj život jest jednostavno odrediti i ojačati svako
vjerovanje koje će vas pokrenuti u smjeru vaših
snova.


1) Pregledajte popis vjerovanja koja ste
sastavili (prethodna stranica); zaokružite tri
vjerovanja koja vas najviše ohrabruju.
2) Na koji vas način ta vjerovanja ohrabruju?
Na koji način jačaju vaš karakter ili poboljšavaju
kvalitetu vašega života? Kako bi ta vjerovanja
utjecala na vaš život da su još jača?
3) Iz bilo kojeg, ili svih tih ohrabrujućih
vjerovanja stvorite uvjerenja. Pobudite u sebi
nezaustavljiv osjećaj izvjesnosti koji će upravljati
vašim ponašanjem u onom smjeru u kojem želite
napredovati. Zatim započnite djelovati na temelju
svojih uvjerenja!

Anthony Robbins "Divovski koraci"


(srce uočila Wanda Car)



19:15 | Komentari (3) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

-- Ništa nije slučajno. --