Severino Majkus

< rujan, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2013 (7)
Siječanj 2013 (30)
Prosinac 2012 (40)
Studeni 2012 (33)
Listopad 2012 (25)
Rujan 2012 (20)
Kolovoz 2012 (32)
Srpanj 2012 (32)
Lipanj 2012 (23)
Svibanj 2012 (23)
Travanj 2012 (16)
Ožujak 2012 (14)
Veljača 2012 (13)
Siječanj 2012 (19)
Prosinac 2011 (24)
Studeni 2011 (18)
Listopad 2011 (21)
Rujan 2011 (22)
Kolovoz 2011 (17)
Srpanj 2011 (14)
Lipanj 2011 (31)
Svibanj 2011 (27)
Travanj 2011 (28)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (22)
Siječanj 2011 (26)
Prosinac 2010 (26)
Studeni 2010 (23)
Listopad 2010 (17)
Rujan 2010 (34)
Kolovoz 2010 (31)
Srpanj 2010 (30)
Lipanj 2010 (23)
Svibanj 2010 (28)
Travanj 2010 (20)
Ožujak 2010 (23)
Veljača 2010 (29)
Siječanj 2010 (31)
Prosinac 2009 (20)
Studeni 2009 (28)
Listopad 2009 (11)
Rujan 2009 (21)
Kolovoz 2009 (12)
Srpanj 2009 (19)
Lipanj 2009 (15)
Svibanj 2009 (20)
Travanj 2009 (33)
Ožujak 2009 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

. • Cestitka Garavom na tako sazetim, zrelim i promisljenim zapazanjima . Kangrga je jednom rekao u TV interviuvu: "Bit ce nesto od nas" Kad se davimo svakodnevno u ovom drustvenom blatu, ponekada nade i ponestaju. Ali, ako se ima na umu da smo generacije kojma su u cjelokupnoj istoriji zapale najvece zrtvenicko odricanje ali i naj veci izazovi, ako ne i privilegije,zatecenim u dosad nevidjenim orkanskim drustvenim krizama u kojima se civilizacijska epoha petmilenjsko klasnog nadmetanja, sada napokom raspada po svim svojim drustvenim savovima Gotovo da nema vise dana ni sata u kojima se ne dozivljava tektoska rasprnuca visokih detonacija, bljeskova sto zasljepljuju, vibracije koje lome sve nejake, gomilajuci psihijatrijske ustavnove, kazemate, vjesala, lomace, robije, popravne institucije, koje Nietzsche nazire kao "Popravljanje covjecanstva", upravo tamo gdje se ono nejvise lomi, iznakazuje, gdje mu se trga inskonski duh, vjeru u sebe ( Sapere aude). Samo jaci, koji se penju na vrske lutajucih santa, sad naziru sve oko sebe, taj bljestavi lom smetisnih nanosa, koji se u vlasitom dimu i odurnom zapahu tu raspadaju u zajednickoj gomili : Klasna bestijalnost, krscanske svinjarije, liberalni uljez, demokratski lopov, ideoloski demagog,,ekonomski tiranin. • Sav taj historijski nanos se napokom nasao na svojoj nagomilanoj hrpi! Navucimo maske, promatrahjuci taj trulez koji nestaje u svoj epohalni bezdan

 

Linkovi
Slikarstvo
www.pula-online.com
www.zutaminuta.com


25.09.2011., nedjelja



Dobiti izbore i obogati se.
SPIN DOKTORI- STRUCNJACI ILI PRODAVACI MAGLE
Glas Istre, 25.9.2011.
Pise Dubravko Grakalic
Na skorašnjim parlamentarnim izborima neće se sukobiti samo političke stranke i nezavisne liste, nego i spin doktori, public relations agencije, stručnjaci za marketing i tvrtke koje se bave oglašavanjem i reklamiranjem. Većina stranaka koje drže do sebe angažirale su poznate i manje poznate agencije i "doktore" za politički spin, odnosno savjetnike koji će liderima u ključnom trenutku pomoći da dođu do pobjede ili izbore častan poraz.

Slovenac vodi HDZ-ovu kampanju

Iako stranke danas imaju manje novca nego za prošle parlamentarne izbore, što se posebno odnosi na HDZ koji u ovom trenutku, čini se, nema crni fond, angažirani su PR stručnjaci koji zasigurno ne rade za mali novac. Zanimljivo je da su neke važne stranke odustale od dosadašnjih marketinških gurua te su pronašle nova imena.

Tako, primjerice, izbornu kampanju HDZ-a više ne vodi Ratko Maček, za čiju se tvrtku Masol u medijima napominje da je vezana uz aferu Fimi medija i istrage protiv dr. Ive Sanadera.

Iz Slovenije je priskočio, za nepoznati honorar, PR-ovac Dejan Verčič, u čijem timu je i Marjan Jurleka, novinar i urednik koji je prije nekoliko godina bio predsjednik Uprave Večernjeg lista, te Nedžad Haznadar, poznati novinar koji se u PR-ovca prometnuo vodeći predsjedničku kampanju Milana Bandića.

Kampanju SDP-a i cijele Kukuriku koalicije, dakle i HNS-a, IDS-a i HSU-a, vodit će nekadašnja novinarka Radija 101, danas PR stručnjakinja Zinka Bardić i agencija Madison. Ona je vodila i prošlu kampanju, za parlamentarne izbore 2007., koju je vizualno osmislio Boris Malešević.

On je danas u izbornom stožeru HSLS-a, dok će vizualni identitet "pijevaca" dati agencija Bruketa&Žinić, koja je za predsjedničku kampanju dr. Ive Josipovića osmislila poruku "prav(da)"...

Treba napomenuti da pojedini političari imaju svoje spin doktore koji ih prate. Predsjednik HNS-a Radimir Čačić tako sluša savjete Ankice Mamić iz agencije IM&C, dok je agencija Hauska bila angažirana u predsjedničkoj kampanji dr. Vesne Pusić.

HNS u predizbornu kampanju ipak ulaže svoju stranačku PR službu, što je vodi Igor Kolman, dok IDS i HSU također imaju ljude za odnose s javnošću, glasnogovornike Duška Kišberija i Branku Valentić.

Manje stranke nemaju novca za spin doktore ili pak ocjenjuju da se mogu dovoljno dobro prikazati biračima i uz vlastite savjetnike za medije. Poznato je da HSS nije angažirao niti jednu PR agenciju, kao ni agilni Dragutin Lesar, šef Hrvatskih laburista. Ladonju savjetuje bloger Marko Rakar, koji je sudjelovao u online dijelu Josipovićeve predsjedničke kampanje.

"Kreativcima" i do milijun kuna

Troškovnici što ih PR agencije, spin doktori i marketinške tvrtke dostavljaju političkim strankama pod velom su tajne. Nitko od njih ne želi javno govoriti koliko je dobio od koje stranke, i za koju kampanju, ali se, off the record, neke "cijene" ipak mogu saznati.

Usluge savjetnika za PR za savjetovanje stranke na nacionalnoj razini kreću od deset tisuća eura mjesečno. Ugovaraju se obično na šest mjeseci uoči kampanje, pa tako spin doktori mogu zaraditi nešto više od 400 tisuća po kampanji i po stranci.

Njihovi kreativni suradnici, marketinške agencije koje osmišljavaju plakate, reklamne spotove i vizualni identitet kampanje zarade po stranci i kampanji oko milijun kuna, ponekad i milijun i pol.

Zanimljivo je da pojedini marketinški stručnjaci koji vode kampanje velikih stranaka kasnije dobiju posao u lokalnoj samoupravi gdje "njihova" stranka ima vlast, ili od državnih poduzeća koje nadzira odgovarajuća politička opcija. Primjerice, "SDP-ova" Zinka Bardić radi vizualni identitet grada Rijeke, dok je "Čačićeva" Ankica Mamić dobila nekoliko poslova u Varaždinskoj županiji. (Dubravko GRAKALIĆ)

KOMENTAR

Zemlja koja se devedesetih proglasila Hrvatskom, trebala bi napokom povratiti svoje povjesno ime DINARA. Njeni akteri, uljucujuci Jakovcicev pentagonski IDS sa kompletnom svitom drumskih obmanjivaca ovog jadnog naroda da se takodjer presele u njen uzi geografski krug, te da se u svom kompletnom plemenskom sastavu medjusobno izjedaju do mile volje.


- 10:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #