24

petak

travanj

2009

Možete li vjerovati????

Dragi moji prijatelji, dugo se već krijem od ovog mjesta. Razlog je što se dogodilo nešto sasvim novo i neočekivano u mom životu.
U moje tijelo se opet smjestila jedna bebica.
Pitat ćete što je tu novo i što je tu neočekivano.
Iako zvuči potpuno suludo, SVE!

Image and video hosting by TinyPic

Uopće se nisam nadala da se to može dogoditi. Takvom žestinom smo se branili od te mogućnosti da je to najčešće izgledalo kao najgori mogući scenario. Ali dogodilo se...ne trebam vam objašnjavati kako (ono o pčelicama već znate).
U početku nisam mogla vjerovati ni prihvatiti.
Opet?????
Nisam vidila nikakvu perspektivu ni rješenja, a onda kad sam prihvatila da se to ipak dogodilo sve je sjelo na svoje mjesto.
Presretna sam.
Uživam toliko da vam ne mogu opisati. Čak su mi i mučnine lake, jer znam da možda više nikada neću imati prilike to doživiti.

Veselim se iznad svega toj bebici!

Bilo je teško reći mami, svekrvi, barba Mati, djeci... a kad sam shvatila da je to sve samo naša stvar bilo je puno lakše...

Eto, to su nove vijesti!

Beba se najavila za 09.11.!

Mi je očekujemo malo prije (kao i uvijek)!!!

Sretna sam što ću opet obojati blog sretnim vijestima!

<< Arhiva >>