11

utorak

studeni

2008

270: my space

My space ili moj prostor.

Image and video hosting by TinyPic

Oduljio se jučerašnji dan...što zbog toga što nije lijepo slaviti 38 rođendan u samoći kancelarije, što zbog toga što me je kod kuće čekala baka izmorena zahtjevima troje unučića. Tek oko 17 sati stigla sam kući. Nakon ručka (mamina musaka, njam), razvezli smo djecu po raznim treninzima, malena se uspavala na jednom kauču, a mi našli mjesto na drugom i promatramo naš dnevni boravak i razmišljamo kako nam je lijepo. Ništa tu nije posebno, vjerujte mi, ali je naše...sve je izabarano po našem guštu i boje i namještaj i smješteno kako mi volimo. Zanimljivo, moj Dražesni i ja biramo iste boje i iste stvari, pa nam je zbog toga zajedno jako lijepo.
Puno žute, crvene, zelene, topline, veselja...našeg života.



Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>