08

nedjelja

lipanj

2008

Image and video hosting by TinyPic
Spremam se na ozbiljno bolan tjedan.
10-tog brušenje zubi za navlake...nije neka nužda, ali odlučila sam uložiti u osmjeh, onako holivud - blistavo bijeli (Venus A 2) za poznavatelje materije...psihički su me pripremili da ću nakon zahvata biti jako mrzovoljna. Već sam sredila sve postojeće plombice, pa kad sam malo loše volje uzmem ogledalo i zavirim u usnu šupljinu, bacim oko na biseriće i odmah se bolje osjećam.
11-tog idem na skidanje nekog zločestog madža. Svi se lijepi okrugli jednobojni, osim jednog koji je mali, duguljasti, crn, češka i crveni se. Sasvim je novi, pojavio se na leđima prije desetak dana odmah je počeo jako smetati. Kad mi je Branka rekla da me nije gricnuo komarac, nego da je to madež, odsjekle su mi se noge. Prije dvije tri godine pojavile su mi se male crvene točkice po koži, svugdje osim po licu, lječnica opće prakse tjerala me da vadim krv svakih sedam dana zbog kontrole trombocita. Oni su na sreću u redu, a te male točkice su hemagiomi (otkrila sama na internetu). Od kad imam te male točkice stalno sam zagledana u kožu, tako da kad sam čula za taj moj madežić na leđima znala sam da moram na neki ozbiljan pregled. Spremala sam se danima, ali nikad za sebe nemam vremena, još sam se mislila hoću li na dijetu prije ljeta ili da sredim zube (dođe na isto) pa sam odlučila ubiti dvije muhe jednim udarcem, ali su mi te dvije-tri posjete zubaru odnjele još malo slobodnog vremena.
I tako... na radiju mi pod ruku dođu sve dnevene novine i u jednom od onih "Hej" otkrijem članak o euromelanom danu...iako je postojala web stranca,nije se otvarala pa sam bila prisiljena pročitati članak do kraja, a u nastavku je pisalo da će 20 klinika u Hrvatskoj obavlajti 06.06.-tog besplatan pregled kože. Nazovem taj broj, a u Šibeniku, naravno, pregleda nema, put me odnio u Zadar, dr. Mili Gveriću. Pregled sam obavila 05.06. i dobila odgovor na pitanje koje me mučilo, onaj madežić na leđima bi zaista mogao biti od one zločeste vrste, one crvene točkice su hemagiomi, a ono što me moja liječnica opće prakse slala da skidam, a meni se nikako nije dalo, nema potrebe ni skidati.
Treba slušati svoje instikte...

Samopregledom možete jako sebi pomoći...zato ne budite lijeni...zavirite malo u sebe...


<< Arhiva >>