14

srijeda

svibanj

2008

Zašto žene mjenjaju frizuru kad ih pukne melankolija?


post br. 225

Image and video hosting by TinyPic

Upravo mi u slušalicama trešti Urban i neka nova stvar, nije to moj neki glazbeni izričaj, ali sada mi baš odgovara. Raditi na radiju neki misle da znači slušati stalno glazbu. Nije istina, biram samo ono što mi paše, stavim sluje i pojačam, a sve ostalo u izoliranom prostru sudija uopće ne dopire do mene.

Neki čudni dani...priznajem, proljeće me kompletno puca. I pospanost i melankolija, sve po propisu, posebno melankolija. Onda se ja odem ošišati, kad me tako pukne. Kao danas. Ono malo kose - podrezala. Ostao samo mali pramenčć ispred lijevog uha kojeg mi Malena stalno miče...ne voli asimetriju, a ja baš volim (bt će tu problema).

Misli vrludaju, nemam uopće energije, najradije bi se uvukla u krevet i njonjila i onda se probudim usred noći, naspavana, a kako nemam naviku po noći blogat vratim se u krevet i čekam da san opet dođe.

Vidim neki čestitaju Nove godine...pa dobro...zaželila bih da vam zaželim što god želite...

Vaša pospana Sanja!

<< Arhiva >>