08

utorak

siječanj

2008

Za nepovjerovati...

Danas mi je potpuno svejedno, kao da se ono jučer nije ni dogodilo. Ostalo je prekriveno jučerašnjim nastavkom dana. U koji je stalo svašta, jedan dobar ručak, jedan razgovor sa gostom u studiju, nekoliko vjesti i još svašta...kidanje noktiju djeci, spremanje večere za svo troje djece na okupu, problemi sa uspavljivanjem...
Jutros sam se pogledala u ogledalo i srela se sa istim licem koje viđam već godinama, poznato mi je i drago...
Danas radim samo do 11.30. Nemam ništa poslijepodne, eto prilike da uživam u kući.
Zanimljivo, ove godine me ne privlače sniženja.
Ali blog me i dalje privlači. Baš se veselim što ga imam i što mi vi, dragi prijatelji ostavljate ovako divne komentare...to me zaista tješi i liječi. Tako je divno imati dobronamjerne prijatelje oko sebe...čista radost.


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>