01

utorak

siječanj

2008

ima neka tajna veza...

Image and video hosting by TinyPic

Već neko vrijeme slušam prijateljicu iz srednje škole kako radi na istom radiju na kojem i ja radim, ali u suprotnoj smjeni...bolje rečeno, od kad sam se ja ubacila u te vode, ona se manje čuje, čujem mijenja radno mjesto... ok to sad i nije važno...uglavnom, nismo se imale prilike sresti. I čestitam joj Novu godinu, ona ne uzvrati klasično, porukom, već me nazove. Razgovor isti kao u srednjoj školi, ona u svom idealnom svijetu, još uvijek misli da bi svi ljudi trebali biti iskreni i dobri (i ja bih to volila, ali znam da nije tako) i muče je zli jezici ( a koga ne muče), a ja, na žalost nemam vremena za duge telefonske razgovore u ranim večernjim satima, molim je da dođe do mene da popijemo kavicu i ispričamo sve na miru. Obećava da hoće i tako se rastajemo.
Onda telefon ponovo zvoni, nešto mi nije rekla...da se iznenadila kad je pronašla moj blog...kratka stanka i sjetim se da je ona Lagana, mene je iznenadila kod nje Šibenska balada...a ona je mene odmah prepoznala.
Čitajući joj arhivu, otkrivam kako divno piše. Čak i prepoznajem onu staru Laganu iz vremena kasnog puberteta kada smo prestajale biti djeca...
Jedino što na sve mogu reći je, Lagana, draga...Jela nas je dobro driblala, isplatilo se što smo imale one puste sate hrvatskog jezika.
Meni je, istina, češće stavljala oznake "STIL !!!!", "STIL!!!", "STIL !!", ali kod tebe čini se nije bilo primjedaba!

Nastavi pisati, divno te čitati!

I ja znam zašto je ona pjesma od Toto u boxu, hahaha!

<< Arhiva >>