online

nulla dies sine XVL lineae




05.05.2008., ponedjeljak

Vjerujem Mirjani P. (2.)


Estrada se lijepo zabavila na Pukijevom i Sininom "Extra" partyiu (redom pojavljivanja: Ibrica Jusić, Severina Vučković, Tomica Petrović, Ivo Pukanić, Sina Karli, Vlado i Nataša Šola, Toni Cetinski, Ivana Nobilo, Nevenka Žeravica, Zlatan Zuhrić Zuhra, Boris Novković, Tomislav Čuveljak, Ranko Zidarić, Nives Drpić Celzijus, Luka Nižetić, Zrinka Ferina, Morana Metuzalem i Nevena Randelli, Red Carpet, Nova TV)


A Mirjana Jusup Pukanić dala je interview Nataši Zečević za Javno.com, iznova osnaživši moju vjeru u njene izjave.

Evo nekih meni zanimljivijih dijelova:

INTERVJU, MIRJANA PUKANIĆ:


Da progovorim o Bajiću, to bi bila bomba


Bajićevo prijateljstvo sa Ivom je jako, jako, jako prisno i intimno. Ako će on provoditi istragu, istraga se neće provesti, tvrdi ona.

...
Kažete da ste se družili s Mesićem, kako onda komentirate njegovo ponašanje u cijeloj priči?

- Dapače da ga Mesić štiti, ja ni u jednoj situaciji nisam pokazala da sam umobolna ili za psihijatriju. Mogu reći da smo se sreli nebrojeno puta u formalnim i neformalnim prilikama i mogao je uočiti da sa mnom nešto nije u redu. I zato sam na njega ljuta. Tražila sam pomoć i od njega da apelira na Ivu, međutim, više puta mi se javila njegova tajnica koja je valjda mislila da je Bogom dana. Mislila sam da Mesić porazgovara sa Ivom da se rastanemo kao ljudi, mislila sam da će ga Ivo poslušati jer ovo nije bračna svađa nego sustavno trpanje u ludnicu.
...
Vaš suprug je u Nacionalu objavio vašu povijest bolesti. Kako to komentirate i je li to istina?

- Sve je on i rukovodio mojom povijesti bolesti. On je moju postporođajnu depresiju usporedio sa manijakalnom depresijom. Ja sam postporođajnu depresiju dobila jer su mi u sedmom mjesecu trudnoće rekli da se djetetu ne razvija mozak pa su me 'šopali' apaurinima. Kad sam rodila bila sam izgubljena, nisam mogla jesti, nisam mogla normalno funkcionirati, samo sam plakala. Bila sam depresivna, ali nikad i manijakalna. Osim toga, što on uopće priča, priča gluposti. Zašto? Zato što sam rekla kćeri da ću se rastati od njega jer je on sa Sinom Karli i zato što ja više tako ne mogu živjeti. Neka svatko živi kako god hoće, rekla sam kćeri da ona može živjeti s kim god hoće. Dala sam joj mogućnost izbora i mislim da je to njezino pravo, ona će skoro biti punoljetna. Pa što si moj muž umišlja, ja ga se ne bojim. S kim je on, što su oni pljačkali banke, što su oni napravili da su jedno drugog zadužili i odužili?

Na koga to mislite, zadužili i odužili, o kojim je osobama tu riječ?

- Pa svi ti koji njega štite, svi ti institucionalni pomagači. Mislim, što oni imaju zajedničko da tako štite jedan drugoga?

-Nakon što se u listopadu hospitalizirani vaš suprug je bio na večeri sa glavnim državnim odvjetnikom Mladenom Bajićem. Kako to komentirate?

- Da, bili su skupa na večeri, to sam vidjela na vašem portalu, a poslije toga mi je oduzet laptop. Da, drugi dan su bili na večeri njih troje (op.a. Ivo Pukanić, Sina Karli, Mladen Bajić) i bili su u jako dobrom raspoloženju. Ja baš ni Bajiću ne vjerujem.

Ne vjerujete da će provesti kvalitetnu istragu o vašem slučaju?

- Ne, ako se ne opameti. A ima još nekih stvari o Bajiću koje bolje da ne kažem.

Koje su to stvari?

- Neću to reći, to bi bila bomba, a dosta mi je bombi u ovoj državi i Bajića uopće neću komentirati jer je njegovo prijateljstvo sa Ivom jako jako, jako prisno i intimno. Ako će on provoditi istragu, istraga se neće provesti...


Nataša Zečević, Javno.com, 04.05.2008. u 23:30h

Update:

Oko 02 sata noćas na portalu Javno.com postan je komentar koji je navodno napisala maloljetna kći Pukanićevih u kojem se "gadi" Mirjanu P.

Pozivam redakciju portala Javno.com da o tome žurno obavijeste nadležni Centar za socijalnu skrb, a moguće i policiju jer nije isključeno da se radi o krađi identiteta, odnosno da je netko drugi involviran u slučaj umjesto maloljetnice komentirao.

Sjetio me taj komentar riječi Mirjane P. prije nego su je nezakonito strpali u ludnicu da Ivo Pukanić ima obraza pisati o tome da Ante Nobilo zlostavlja suprugu i obitelj. Mirjana je pogriješila. Tekst o zlostavljaču Nobilu potpisala je Sina Karli, ali svejedno vjerujem Mirjani P.


Nobilo me tukao, a sad hoće i moj novac



Jadranka Nobilo, bivša supruga odvjetnika Ante Nobila, za Nacional otkriva dramatične detalje njihovog razvoda, emocionalno i fizičko zlostavljanje kojem je bila izložena


...
NACIONAL: Što se dogodilo u vašem braku?

– U ožujku 2002. suočila sam se s činjenicom da suprug izlazi s drugom ženom, sutkinjom Općinskog suda u Zagrebu. S njome ga je vidjela kći Ivana koja u to vrijeme nije s ocem komunicirala već više od tri godine. Oni su prekinuli sve odnose zato što Nobilo nije bio zadovoljan izborom njezina dečka Tonyja Cetinskog, s kojim je i dandanas u vezi. Osim toga, Ivana nije nikad zaboravila kako ju je pretukao do krvi u dvorištu srednje škole. Ivana mi je ispričala kako je vidjela oca s nekom ženom ispred zagrebačkog restorana. Suočila sam ga s time, ali je on rekao da Ivana laže i da s njim nije bila nikakva žena te da mu se ona osvećuje jer je bio protiv njezine veze.
..
NACIONAL: Kako je reagirala Ivana s obzirom na to da je i nju pretukao?

– Bilo joj je teško, dopratila me je do automobila Hitne pomoći i vozila je za nama.U bolnici me ispitala policija, ali kad su vidjeli da se ne radi o teškoj tjelesnoj povredi, prijavili su Nobila i mene kao slučaj remećenja javnog reda i mira. Taj postupak je obustavljen prije nekoliko dana. Sanja Ormuž, koja je sve vidjela, lažno je svjedočila da nije ništa ni čula ni vidjela.
...
NACIONAL: U kakvim je odnosima vaš bivši suprug s djecom sad kad je brak i službeno razvrgnut?

– Oni nisu u nikakvom kontaktu. S Ivanom dugo nije razgovarao, a u proteklih godinu i pol ona je na moju zamolbu vidjela oca nekoliko puta zbog posredovanja između mene i njega u razrješavanju obiteljskih pitanja. Rekao je da ima svoj privatni život, a to je očito pogrešna terminologija jer privatni život oca uključuje i djecu. Valjda je mislio na svoj intimni život a to ga ionako nitko ni ne pita. Drugoj kćeri je rekao kako mu je ostalo još deset godina aktivnog života i da mora misliti na sebe. Očito s njim nije sve u redu kad ne misli da bi trebao brinuti o djeci, prvenstveno o sinu kojemu je bilo 9 godina kad se sve počelo događati a danas mu je samo 12. Navršio ih je 26. kolovoza a otac mu ni rođendan nije čestitao. Već godinu i pol nije s njime kontaktirao, iako je sud točno odredio koliko i koje dane ima pravo biti s njim. Ne znamo gdje stanuje. Frana ne želi s njime kontaktirati nakon napisa u raznim listovima gdje se pojavljuje s tom ženom. Rekla je da to ne može podnijeti i da je bolje da se ne viđaju.
...

Sina Karli, Nacional, 07.09.2004. | br. 460



- 01:45 - Komentari (6) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2012 (1)
Svibanj 2010 (1)
Svibanj 2008 (16)
Travanj 2008 (19)
Ožujak 2008 (11)
Veljača 2008 (22)
Siječanj 2008 (22)
Prosinac 2007 (15)
Studeni 2007 (16)
Listopad 2007 (19)
Rujan 2007 (14)
Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (14)
Lipanj 2007 (24)
Svibanj 2007 (17)
Travanj 2007 (33)
Ožujak 2007 (37)
Veljača 2007 (32)
Siječanj 2007 (29)
Prosinac 2006 (26)
Studeni 2006 (34)
Listopad 2006 (31)
Rujan 2006 (29)
Kolovoz 2006 (25)
Srpanj 2006 (17)
Lipanj 2006 (18)
Svibanj 2006 (24)
Travanj 2006 (28)
Ožujak 2006 (34)
Veljača 2006 (35)
Siječanj 2006 (42)
Prosinac 2005 (26)
Studeni 2005 (33)
Listopad 2005 (33)
Rujan 2005 (31)
Kolovoz 2005 (18)
Srpanj 2005 (24)
Lipanj 2005 (34)
Svibanj 2005 (32)
Travanj 2005 (45)
Ožujak 2005 (15)



45 lines © 2005, Zeljko Peratovic