nedjelja, 18.05.2008.

Čast, poštenje moto nam je i ljudi i žena? Samo u Pritilendu ;)

Nekad mi se čini da živim u nekoj lošoj meksičkoj sapunici.
I ne, to nema gotovo nikakve veze sa mnom, već s ljudima oko mene.
Neki ljudi već u ovoj dobi počinju naveliko spletkariti, muljati, izmišljati i lagati i tako povrjeđivati sebe, ali još i više druge oko sebe.

Nisam dripac i probisvet
I ni zbog ceg' nije me stid
Imam svoj mali svet
I oko njega Kineski zid


Neki toliko muljaju i lažu da čovjek više nije siguran u bilo što što mu ta osoba kaže.
Ali to bude prilično zabavno gledati iz pozadine i shvaćati polako kako smo svi mi plitki i prozirni i koliko nas je sve briga samo za vlastitu guzicu i na to nitko više ne zna utjecati.

Image and video hosting by TinyPic

A opet, postoje i oni koji su u tolikom kurcu da su im svi krivi za sve i kada nađu osobu u sličnoj situaciji u kakvoj se i sami nalaze, toliko toj osobi žele pomoći, a običan promatrač ponovno shvaća kako na taj način da pomogne nekom drugom, zapravo samo pokušava ispucati svoj vlastiti bijes na nekome tko nema nikakve veze s tim...

Žena i ja smo vjenčane =))

Image and video hosting by TinyPic

Mrzim ih zato što su lijepe. Najljepše. =)
Jos drhtim od tvog pogleda
Iz nekih starih razloga
Ne mogu da se sredim


14:44 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker