utorak, 18.03.2008.

Retardacija? Buah ;)

Koji zajeb.
Kako mrzim onaj osjećaj kad misliš da si spašen i onda, baš u tom trenutku dobiješ informaciju da nisi.
(U prijevodu; mama danas ide na informacije.)

I onda još kad dobijete informaciju da ćete praznike provesti u izolaciji.
(U prijevodu; za kaznu praznike provodim navrh brda u Petrinji i nećem vidjeti ljude do škole...Bar ne one žive [prijevod prijevoda; imam kućicu bliiizu groblja...ali onog starijeg, mislim, zapuštenog, ne?])

E onda shvatite da ono ćemu se najviše veselite nikada ne ispadne onako kako vi to želite...
O da, bome da...
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Ooke, smiri se...
Ja mislim da je mene moja škola zaglupila...
Ili štogod već što ide uz školu...

A ovaj kakao mi više nije fin...
Grrrrrrrrr...

Ooke, ja sam retardirana.
(Sad svi zajedno; da Doli, kabu...ovaj retardirana si...)
Ja mislim, da ja sad ne bih trebala pisati postove...
Zapravo, kad malo bolje razmislim (da, i to mogu), mislim da uopće ne bih trebala pisati postove...Ionako nemaju veze s vezom...
Kabum? Da, Doli, ka-bum!

I zašto je danas morao padati retardirani snijeg?
I retardirana kiša?
I zašto ja još uvijek nešto pišem?
I zašto smo se ja i Mi Vumn danas preslično obukle?
I zašto se nas dvije skoro svaki dan preslično obućemo?
I zašto nama ljudi govore da smo nešto u rodu?
I zašto ja sada postavljam pitanja o svojoj ženi?
I zašto sad ja lijepo ne odjebem od ovog interneta i odem...votevr?
I zašto je Vukovina alergična na dezodoranse?
I zašto ja nisam sigurna da se to tako piše?
I zašto kad na emeesenu napišem da idem "pisati" svi misle da nešto idem pisati, a ne piškiti?
I zašto sam ja još uvijek tu?
I zašto ste vi još uvijek tu?
I zašto sam ja retardirana?

Ch, evo jedna za tebe [volim te]:
Oružjem Protivu Otmičara - Mladicu moj

Mladicu moj, problem je tvoj
Sto si mi tako sladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Kako si mek i gladak
Mladicu moj, problem je tvoj
Luduju sve za tobom
Mladicu moj, problem je tvoj
Moram ti reci zbogom, zbogom, zbogom
inače je bila cijela pjesma, ali je dugačka ;oP


Voli vas vaša Muha....


15:15 | Komentari (9) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker