utorak, 29.01.2008.

Imam potrebu da nešto napišem...

Gubim se u vlastitim mislima.
Uvijek mislim na pogrešne stvari u krivo vrijeme.
A kada se trebam u nečemu iskazati jednostavno se zablokiram.

Image and video hosting by TinyPic

Jučer smo pisali matematiku.
I ovaj put sam svaki zadatak započela i niti jedan završila. Jednostavno, nisam mogla u ničemu pronaći smisao.
Sada se osjećam debilno. Kretenski. Jer je pola razreda zaradilo neku dobru ocjenu iz matematike a ja naravno ne znam ni što učimo.

Image and video hosting by TinyPic

Imam osjećaj kao da sam ne ovaj ili onaj način razočarala toliko ljudi.
No osoba koju sam najviše razočarala sam zapravo ja.
Previše toga ostavljam slučaju, čekam da se stvari dogode i pokrenu same od sebe, a zapravo i sama znam da neće.
Previše očekujem, a premalo dajem.
A svejedno, kolko god sam svjesna svojih pogrešaka ne činim ništa da ih ispravim, da se pokrenem.

Image and video hosting by TinyPic

Voli vas Muha!

Pozdrav...



22:27 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker