petak, 12.01.2007.

Al' nismo niti mi hrpa klošara

Jeste li primijetili možda kad ste u Konzumu ili u tim povećim trgovačkim centrima neke ljude koji vas slijede po cijeloj trgovini....Mislim, tako je bar u našem sisačkom Konzumu.....Kak mi banda svaki dan tamo redovito svraćamo (onak po čips il nešt, hehehe), i nas uđe unutra jedno 10-ak i bez košarice, stalno nas neki ljudi nadgledaju...Al oni su kao u "civilu" i prave se da kupuju....A pošto mi idemo skoro svaka 3-4 sata u taj jebeni Konzum (proždrljiva djeca), stalno su i ti ljudi tamo. I mi ih naravno sve već znamo, pošto smo stalno tam, kao što već rekoh....Al bitno da oni misle da mi njih nismo skužili...Jednom su Brko, Robi i Igor išli po čips, i bili su bez košarice.....A pošto su im sumnjivi bili, ženska ih je pratila. I tak dečki nju skuže i počnu se pravit da kradu. Ženska onak dođe do njih, vidi da oni ništa zapravo ne kradu i dođe im onak moćno, otkopča jaknu i pokaže onu kao Konzum iskaznicu i veli, dečki, morate uzet košaricu....Oni se onak koče od smijeha, kao ma nismo mi skužili da ti tu radiš.....Al to je u biti baš jadno.....Šta oni misle da smo mi tak jadni, kruha gladni, mali sisčani, i da nemamo ni za čips, pa da moramo krast....Ono, nije lijep osjećaj kad svaki put kad uđeš u jebeni Konzum imaš troje ljudi za vratom koji gledaju šta ti kupuješ i da možda ne kradeš....Mislim ono, ko da im nisu dovoljne one kamere i senzori na blagajnama....Jadnici....Al u biti, valjda smo na to spali da nas i po trgovinama prate da ne bi nešto ukrali il strgali....

Image Hosted by ImageShack.us


20:52 | Komentari (89) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker