ponedjeljak, 08.01.2007.

Untitled

Hah, evo i mene opet.....Evo, još tjedan dana do faking škole, i to zadnjih 5-6 mjeseci koje ću proživjet u osnovnoj.....Ne mogu vjerovat da slijedeće godine kad krenem u školu neću više vidjet iste face, iste hodnike, iste profesore, iste učionice....Ja, kao i svi ostali ćemo se nać u nečem totalno novom i stranom....Započinjat ćemo nova prijateljstva i lagano počet zaboravljat na stare drugove iz razreda i škole općenito....Iako na kraju svi kažu; ma ćut ćemo se mi često, pričat ćemo i vidjet se i ta sranja, svi mi dobro znamo da se s većinom tih likova nećemo više vidjet, za neke nažalost, a za neke hvala bogu....Na neki način jedva čekam da odem iz ove mutave osnovne, opet kad se neću više družit s nekim meni jako dragim ljudima, bit će mi žao....Al svi ćemo vjerojatno bit nostalgični za starom školom i svime što ona uključuje, al ćemo nakon što se ufuramo i sprijateljimo s drugim ljudima, totalno zaboravit na osnovnjak.....Al ajd, i to se mora desit.....Ja se samo nadam da ću se viđat s ljudima do kojih mi je stalo, a za ostale će mi bit drago kad ih vidim (ak ih vidim) na ulici i to....To bi bilo to za danas....

Sam da vam kažem, odite na ovaj blog i ostavite bar komentar podrške, ak ništa drugo:
blog male Anje

Ajte bok i uživajte još u praznicima koliko možete.....


19:24 | Komentari (49) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker