četvrtak, 08.06.2006.

Još jedan bezvrijedan post....

Evo i mene s novim postom....Ma ne da mi se baš nešto pisat postove u zadnje vrijeme, sva ta strka oko škole, ocjena i to....Ljudi moji, prolazim s pet, imat ću dvije četvorke (iz kemije i matematike naravno).....Nadam se da nitko od vas nema problema sa školom ove zadnje dane, valjda ćete svi dobro proći....Dobili smo plazma tv u školi....Mi smo jedina škola u Hrvatskoj s plazma tv-om....Kad smo mi kul....A ljudi u školi kao da nikad tv nisu vidjeli, svi su buljili u jega, a onak, cijeli dan se prikazivalo samo 5-6 slika škole, pa čovječe, u njoj sam, šta je moram i na tv-u gledat? Ma uglavnom....Za tjedan dana idemo na maturalac na Rab....Jedva čekam, kao i vjerojatno ostatak sedmaša....Sutra ne idem u školu, kad je Dan škole, pa su spojili s vikendom....I onda bi oni veće plaće.....Danas sam bila s curama u gradu i onda smo se naravno posvađale i razdvojile, tako da smo ja i Tena ošle na jednu, a Ana i Adriana na drugu stranu, ali riješit će se to već....Htjela sam ja o nečem drugom pisat, ali dok sam se spojila na internet, nestalo je, tako da danas nećete pročitati "pametne" misli od mene...Glasajte za pjesmu koju želite na anketi, tako da ju mogu što prije staviti u box, da ne morate više luđački scrollat da ih sve pogasite....Uglavnom, meni se oči više sklapaju, to je kd se moram za nulti rano dizat, a odem spavat u pola jedan.....Napisat ću jednom (možda sutra....) neki bolji post, sad nemam ni inspirejšn, ni živaca ni snage........Pozdraf!!! zijevmahbang


22:22 | Komentari (24) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker