srijeda, 24.05.2006.

Novi post-novi naslov

Evo i mene nakon nekoliko dana. U zadnje vrijeme baš i ne pišem onak često postove, jer mi se jednostavno ne da, nemam baš ni o čem pisat, a i zadnji su dani škole, pa vjerojatno razumijete...Nije se baš ništa posebno događalo ovih dana.....Vrijeme je prolazilo, ja u školi ili vani....U školi zezancija i naravno veliki testovi, ispitivanja i slična sranja...Imali smo 7 sati danas i u ponedjeljak, sve zbog debilnog vjeronauka....neke sate moramo nadoknađivat.....Riješile su se stvari s biografijom, sve je dobro prošlo, za to znaju sam profesor iz geografije i vjeroučiteljica...i naravno pola škole....Ne mislim pisat dugačak post iz gore navedenih razloga....Ma uglavnom, da ne duljim evo svima pozdraf.....
.........i nekoliko meni vrlo dragih pjesama...........

Mislim da je dosta......za sad.....


20:51 | Komentari (27) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker