nedjelja, 21.05.2006.

Eurosong i Da Vincijev kod...

Kak je ovaj Eurosong il Evrovizija jadno natjecanje....Isuse kakvih tamo ima defektnih pjesama, sve neke same male plave fufice koje tresu guzovima i pjevaju neke jadne pjeme (koje meni zvuče ko narodnjače)...Ili neki pjevačići koji se guze na nekim stolovima i klavirima.....strašno...I onda je baš kul ispalo šta su ih sve pobijedili neki finci u nekim maskama s nekom pjesmom hard rock halellujah (valjda se tak zove).....Baš mi je drago. I tak je Sevina štikla zapela na 13. mjestu, a svi joj predviđali neki vrh....Hehehe sexy finci...Večeras sam gledala Da Vincijev kod....Film je baš super, mislim da ga svatko treba pogledat....Imaju neke jaaako zanimljive teorije o Mariji Magdaleni, Isusovom potomstvu, Opusu Dei (neka Crkvena sekta) i sl... Ali neću vam ništa više pisat o filmu, jer ćete ga vjerojatno gledat....Sve u svemu jako dobar film....Meni se ne pišu postovi u zadnje vrijeme, pa se možda ostavim pisanja bloga (na neko vrijeme), ali to ne znači da vas neću komentirat...Ipak, kažem možda....Moram sutra (tj. danas) učit kemiju i fiziku i zemljopis.....Jučer (tj. u petak) mi je bio roditeljski i starci su mi rekli da u biti imam lijepe ocjene, jedino su loše iz kemije i fizke (onak, ak vi tak kažete...meni paše...hehe...)... partysmijehpuknucunjamigreedydeadbang


00:15 | Komentari (47) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker