srijeda, 17.05.2006.

Sreća

Danas sam baš mislila; što je to u biti sreća? Kakvu se osobu smatra sretnom osobom, kakva je to osoba srećonoša, kakva je osoba sretnik? Da li smo sretni ako dobijemo dobru ocjenu u školi, ako se "sretno" zaljubimo, ako dobijemo puno novca, ako dobijemo kućnog ljubimca, dobijemo li novog člana obitelji....? Kakva sreća nam je najvažnija? Mislim da je većini ljudi najvažnije imati uz sebe osobu koju voli, poštuje i koja voli njega......Zatim nam je svima važno (bit će nam važno) imati možda sreće na prijamnom ili kad se budemo zapošljavali....Tu je naravno i ona obiteljska sreća, sretna su ona djeca koja nemaju rastavljene roditelje, kojima roditelji nisu umrli, oni koji imaju brata ili sestru, sretni smo i ako imamo baku ili djeda, koji će odvojiti kojih 20-30 kn (otprilike) od svoje mirovine, za nas, njihove najdraže unuke.....Sretni smo i kad dobro napišemo test i dobijemo dobru ocjenu. Sretni smo kad moramo ići na pregled i tako izbjegnemo test. Meni često govore da imam puno sreće, iako se to po svim ovim sramoćenjima ne bi reklo, ali danas sam ja bila ta koja je morala na pregled i tako izbjegla test iz zemljopisa......Što vas čini sretnima? Da li je to kad dobijete neku čokoladu, kada vam se netko osmjehne, kada netko provali neku foru usred testa.......ili možda kad vas doma dočeka neka nova majica, papiga ili slično? Smatrate li se sami sretnom osobom i što kod tog uzimate u obzir? Ja mislim da zaista jesam sretna osoba, okružena sam dobrim, zabavnim i pametnim osobama...imam oba roditelja (koji nisu rastavljeni), imam brata, baku i djeda, mačku i papigu.....Imam ovu odličnu pjesmu Mad World i još puno drugih takvih pjesama.....Imam dvd trilogiju Gospodar Prstenova.....To i još puno malih i velikih stvari me čini veoma sretnom osobom, mogu se samo nadati da je većini ljudi tako. Sreća je vrlo relativan pojam.....jako je promjenjiva; jedan trenutak ti sve ide, a drugi si već na rubu živaca od raznih pehova....Svi imaju bar malo sreće, ali ne živi se od nje i nema ničega bez bar malo truda....

...........Lady Arwen, hvala na spotu, pjesma je prekrasna, iako sam je nabavila još prije, ali ipak, ovo je spot...........


deadpuknucusmijehnjamimahbang


21:35 | Komentari (23) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker