petak, 12.05.2006.

Zg, izlet i baterija...

Bok. Mislila sam vam prije napisat jedan post u kojem sam naveliko i naširoko namjeravala opisat prve dvije stvari iz naslova, ali sam promijenila mišjenje, jer sam se malo naživcirala zbog one treće stvari iz naslova... Ali da već jednom ja počnem. Dakle, danas smo Adriana, Ana, Taya, Niki, još negdje pedesetak ljudi i profesori (Donkov, Gerinka, Mijatovićka) išli na izlet u našu metropolu. I naravno nismo išli u školu. Krenuli smo vlakom i imali smo one baš "sobe" pa smo se gore navedene cure i ja zajebavale u jednoj toj sobi. Bacale smo papire i boce i poušavale pogodit drugim likovima kroz prozor. Onda je netko od likova skoro prouzročio sudar, kad je punu flašu nečega bacio na auto. U Zagrebu smo prvo išli u Botanički, temo napravili krug i produžili do Tehničkog muzeja. Bili smo tamo u nekom rudniku u kojem se moraš puno saginjat i gledali smo neke zvijezde (zvijezde su kul). Onda smo krenuli krivim tramvajem do Maksimira, pa smo morali sić i u novi. Nas šezdesetak se prošvercalo u dva vagona tramvaja (to su naši profesori baš sexy, ne zamjerajte zbog ove riječi). U Maksimiru smo se prvo zajebavali i gledali kak se snima neka scena nekog vjenčanja iz neke naše serije "Luda kuća" (neka ženska-Božena bježi i ostavlja nekog svog lika pred oltarom, a svećenika je glumio Mešin). Kasnije smo ušli u Zoo; u koji smo isto prošvercali nekih 3-4 učenika, jer netko nije bio platio. Tamo smo sve poslikali, obišli sve životinje, prošli kroz sva ona mjesta s pticama i krokodilima i slično. Kad smo to sve obišli špricali smo se kod neke fontane, i dosađivali se. Ja sam svakih 8 minuta palila mp3, jer mi je crkavala baterije, pa sam neke pjesme slušala u nastavcima. I molila sam sve oko sebe za bateriju, ali naravno niko nije imo. Opet smo se vozili tramvajem do Importanea, u kojem je Jurica sjedio na podu, a ja sam najglasnija bila i baš sam prepričavala nabildanoj Tatjani one svoje sramote s kruhom i slično. Svi živi su se prežderavali u McDonald`s-u (ak se tak piše). Onda smo morali ić kući i u vlaku nije bilo mjesta pa su neki sjedili na podu. Ja sam u međuvremenu kupila bateriju i naravno cijelo vrijeme slušala mp3, zajedno s Anom. Taja, Adi i Niki su crtali neke životinje (uključujući i mene). I na kraju je neki lik iz 5-og slušo moje mp3, onak franz ferdinanda za kojeg nikad nije čuo, al sam je htio, pa šta bi mu ja...I tak vratila se ja doma i otišla van. Opet sam slušala mp3 i onda su Toni i Edin uzeli mp3 i slušali ga (da da). Na kraju mi ga vratili, ali bez baterije (potpuno nove, duracell, skupe baterije). I tak mi ju nisu htjeli vratit, i onda sam ih sat vremena nagovarala, lovila, tukla (dobro, to baš nisam) i uglavnom nisu mi ju htjeli vratit. Onda je Buby rekla da mi ju više neće vratit, ali baš Bubiju u inat, Toni mene pita jel vjerujem ja u njega, velim ja da i vrati on bateriju. I kao veli, sad si mi dužna (da da da). E da Buby, fala...Nadam se da vas nisam previše udavila s ovim postom, ali niko vas ne sili da ga čitate (ak ne pročitate, svi ćete dobit viruse i spamove, shala)....Mnogo puno pozdrawa!


22:47 | Komentari (6) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker