petak, 28.04.2006.

Matematika...

Nemojte ne pročitat post samo zbog naslova...Jel možete vjerovat da sam dobila još jednu peticu iz matke?!!! Strašno, ali u pozitivnom smislu...Ne mogu vjerovat, onak dvije petice iz matke, za redom...Uglavnom, da ne bi netko pomislio da se hvalim (al s tim se fakat treba hvalit) ostavit ću se ja matematike. Danas smo se cure iz razreda posvađale s dečkima. A razlog?! Nemojte mislit da smo mi nešto skrivile,... Razlog je rečenica u jednoj biografiji, dakle Mateo iz razreda je napisao u biografiji (pod ono što misli o svom razredu) da su mu dečki the best, a da su cure mutave, i da mu je žao što nismo kao one (inače misli se na bekanice, jer je biografija od nekog iz njihovog razreda) i Dominik se s tim složio, ko i većina dečki... No nije nas to naljutilo, kao prvo zato što nikada ne bi htjele biti kao bekanice, mislim nisu one meni sve loše, ali mi neke dižu živce, kao gospođica "Don`t hate me because I`m beautiful" (inače to joj piše na majici i ona to fakat misli o sebi, a nije bogzna kako lijepa). Naljutili su nas zbog toga što su strašno licemjerni, jer nam to nisu mogli reć u facu, nego mi to o nekim biografijicama čitamo, a i kad im nešto treba mi smo im najbolje na svijetu. E pa dečki, a pogotovo Mateo, snalazi se odsad sam, zato što ti ne namjeravam više bit živući šalabahter i pomagat ti na svakom debilnom testu i posuđivat ti kojekakve vježbenice i zadaće. I tak smo Ana, Tena i ja njih stalno kurile za to i ignorirale ih, a i oni su nas pokušavali kurit ali su samo kupili naše fore, pa im to nije baš uspijevalo. Uglavnom, svi smo posvađani. No dosta o razredu... Jel možete vjerovat da se opet nisam skurila?! Jeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!! To je onak ogroman uspjeh! Da vam samo napomenem; jučer sam napisala lektiru u 1 navečer (tj. ujutro) i dobila sam pet, bwahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!! Hmda... Lahka vam noć! mahzujoblablasmijehpartybangcool


21:34 | Komentari (29) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker