ponedjeljak, 24.04.2006.

Počela je...

Kao što naslov kaže počela je... Pretpostavljate naravno da mislim na nama svima (bar većini) najmržoj ustanovi, ŠKOLI! U biti danas i nije bilo tak loše, niko nije previše davio, onak, ja, mateo, Dominik i Matija smo snimali kak Matija udara Dominika, i još neke gluposti (i to pod tehničkim)... I nemamo nikakve zadaće...a shit, imamo... Valjda vam je svima bilo super u školi, jer ovo je zadnji tjedan prije, kak bi to Donkov (prof. iz zemljopisa) reko, prije finala. A meni će bit dobar tjedan sve do četvrtka, jer onda mama go u school (opet kupim fore)... FUCK!!! Lijepo ću ja za vikend bit doma, a vjerojatno i za 1. maj. Sutra će bit bolesno, dobivamo ocjene iz matke (ne smijem ni mislit koliko ću dobit...), a vjerojatno i odgovaramo... Upravo sam ubila neku bubu koja mi je letila po sobi... Nemojte mislit da vam ovim nešto poručujem, ali ja upravo slušam pjesmu "Rape me" i dosađujem se, a kao bi trebala učit, ako mislim izać iu stana ovaj vikend. A ništa, dugo vas nisam već pozdravljala, pa onda: pozdraf Adriani, Moniki, Petri, Sandy, Ani, Teni, i svima koji ovo čitaju i na koje sam mislila, al sam zaboravila napisat.
thumbupsmokinpartybangbangbang


20:39 | Komentari (16) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker