subota, 22.04.2006.

Match-maker

Danas je subota (još jedno 55 minuta). I danas smo Petra, Adriana, Monika i ja išle u grad. Naravno išle mi u Party, u kojem je meni inače jako dosadno, jer nisam baš tip osobe koji bi 3 sata samo plesala na loše pjesme. Ali danas je bilo zabavno, jer sam bila, kako naslov kaže match-maker. Iako nisam nikog baš spojila, bar sam izmamila broj i upoznavanje. Dakle, Petri se svidio jedan lik. Pitala me šta mislim i ja rekla da je sladak (ali zbilja je). Ja nju pitam da ga pitam za broj. Nije njoj dugo trebalo i rekla mi je da ga tražim. On je bio izlazio iz Partija i mi za njim, naravno i Adriana i Monika su bile s nama. Ja nagovorila Adrianu i mi potrčale za njim. I tak ja pitala jel možemo dobit broj za frendicu i mi ga dobile (broj naravno). Onda je on otišo i mi opet ušle u Party, gdje se bile pojavile neke nove face tako i Lara, Mirna i Matea. I tak ja i Adriana popile drugi bambus, da se ne bi mislilo da smo baš takve svetice. Onda je Monika imala malo problema s Ž******, koje neću prepričavat, jer me se ne tiče. Uglavnom Luka, tak se zvao Petrin lik, se ponovno pojavio. I baš ga je Petra spazila kad su on i neki njegov frend odlazili i tržila me da ih upoznam. I mene bilo malo sram, ali reko, ajd i povukla ja Luku i rekla da je Petra moja frendica i tak se oni upoznali. A bilo je zabavno, mislim nije to neko spajanje, ali ima Petra broj...
Imam jednu zamolbu, molim vas da onaj ili ona koji bude 666 posjetitelj na ovom blogu da to kaže u komentaru, malo je glupo (malo puno), ali samo vi ostavite komentar...
:
smokin:bangburninmadheadbangmadmahnjamizujozalivenzijevblablacerek


23:01 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker