četvrtak, 20.04.2006.

Još jedan dan

Danas je bio još jedan uobičajen dan ovih praznika. Gotovo sve je bilo jednako, zajebancija, Želja, velike količine slatkiša i interneta. Jedino se moje društvance danas promijenilo; danas sam išla van s Teom, Larom, Mirnom, Petrom i Idom. Tei je danas rođendan i u subotu pravi ogroman tulum u Petrinji, na koji ja naravno.....ne idem... Al vjerojatno idem u grad (zbog Petre, koja će me inače ubit u pojam), a meni se baš i neda, da budem iskrena, najrađe bi odgledala maraton svoje najdraže trilogije (Gospodar Prstenova za one koji ne znaju), a nisam starce još pitala... Nisam više u depri, mislim, normalno je sve, valjda od one socijalne čokolade koju smo pojele na tribinama i ispred Sertića. Hvala svima na komentarima koji su me također oraspoložili. Trenutno slušam First date, ali neću vam objavljivat te riječi, zato....što ih još nisam nabavila.... Bliži se kraj praznicima i vidjela sam Cvebu (profesora iz fizike) danas i sjetila sam se svoje grozote u dnevniku (ne za mene, već za moju staru da se razumijemo). A neću vas više davit, sto posto se svima bljuje kad spomenem školu, pa...uživajte onda ove zadnje dane... thumbupwavekissrolleyessmijehnutpartybang


20:43 | Komentari (14) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker