utorak, 18.04.2006.

Hmm... teško je nečem dat naslov...

Evo mene ponovno i po običaju ne znam šta da pišem... A i neda mi se ništa pisat, a baš i ne smijem dugo bit a netu, pa ću malo skratit priču... Vratilo se meni staro raspoloženje, valjda kad sam shvatila kak je još malo do škole i kak će bit sranja kad stara ode u školu... A i ak mi neš zabrani meni će bit svejedno (osim ak mi zabrani glazbu), barem tak mislim dok se ne nađem u nekoj kazni... Da mi nema mog Coldplaya, Bloodhound Ganga, Franz Ferdinanda i RHCP-a mislim da bi već odavno... ma više ne znam ni kak da se izrazim. Znam samo da bi stalno bila pod, kak to odrasli kažu, stresom. Glazba je jedna od najvažnijih stvari na svijetu (meni barem); ma ja sam tu nešto zabrijala o glazbi... namcor
Danas sam opet bila vani; s istim društvom, na istim mjestima, samo sam ovaj put imala šta vidjet, dok nije počela ona dosadna kiša, a u biti baš tad je negdje i prestajalo bit zabavno... Ja dođem kući, kad ono stara počela nešto o nekoj školi i ocjnama brijat (onak stara oladi malo, na praznicima sam, onak) i kad sam se baš ponadala da ću sjest malo pred komp i slušat mjuzu, moj brat «uči». Uglavnom, neki naporan dan danas, baš super iskorištavam ove praznike, nema šta. Nadam se da je vama bolje... mad
P.S obratite pozornost na one sve posvojene životinje; malo sam pretjerala al šta ja tu sad mogu. no


22:01 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker