subota, 08.04.2006.

Evo mene opet . . .

Kao što rekoh, evo mene opet. Kao i obično ne donosim nikakve zanimljive novosti. Evo malo da vam kažem kak su oni likovi prošli na natjecanju, Čipor je bio zadnji, Krešo pretpredzadnji (nemojte mi zamjerat na mom hrvackom, pa nisam ja još fakultet završila, a brijem da ni neču, aha, pa da me stara ubije) a Adriana druga. A i to je sve super, dobro su oni i prošli. Malo da napišem o današnjem vremenu (Isuse, o čem ja piskaram), kao što ste valjda i sami primjetili, ujutro je bilo malo hladno, popodne si se pržio, a navečer još hladnije neg ujutro, a čudno je to proljeće. Ala, ne mogu dočekat ljeto, kraj škole i naravno M.A.T.U.R.A.L.A.C. Da se napokon provedemo ko` ljudi. U biti sad će Uskrs i praznici, aj napokon malo olakšanja. Da se ja vratim svom danu, a zaš se ja uopće vraćam na tu temu? Malo sam ja sjebana (joj, pardonček, na mom izražavanju) jel da?! Uglavno jednom riječi da ga opišem DOSADAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! U biti i nije bio tak loš, a pogotovo zbog onih pop corna na kraju. Malo ja sama sebe kurim, ili pak ne? A ma ne smijem se tak tješit, zapravo barem mogu nekog skurit a ak sam to ja i to je nešto. A zašt sam ja tak glupa da samu sebe kurim i to pred vama svima (al vas ima puno)? A da ja jednostavno prestanem i obrišem ovaj blog, a ma neću, onda nećete moć vidit kak se kurim? A i sigurno bi vam nedostajo ovaj blogich (yeah, yeah, right, who am I kidding? izgleda da mi engleski ide bolje od hrvackog). Kak sam ja to zapravo o ničemu uspjela napisat toliki post? A ma to sam budale uspijevaju. Aj da vas ne davim više (mogla bi mi sinut neka nova tema). ZBOGOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ovaj post je posvećen onima koji vole vidjet mene skurenu (u biti to ste svi vi, aj super bar ne moram nikog posebno nabrajat). POZZZZZZZZZZZZ.................... Uh, al sam se raspisala :):):):):):):):):):):):):) mahsmijehzujonutpuknucuparty


21:02 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker