Objavljeno: četvrtak, 01.01.2009. ljeta Gospodnjeg

DOČEK NOVE GODINE UKRATKO



Novu godinu dočekali smo draga i ja u obiteljskom okruženju, prežderavajući se francuskom i kolačima i keksima i još drugim raznoraznim oblizekama. Tako puneći naše želučeke dočekali smo odbrojavanje, vatromet i čestitanje. Nakon ponoći uputili smo se do Suseda, tamo nastavili jest i pit i u ugodnoj atmosferi odigrali partiju Trivial Pursuita, koju je Sused na kraju dobio. Respect. Ja sam ispao ili najbedastiji ili najpijaniji. ;)


Bor - ekološki


Deda Mraz


Ovu majicu sam dobio na poklon za rođendan od drage


Cico i Nacrtani


My dear Wempity


Posjet susjedima


Trivial Pursuit do 4 ujutro


U žaru igre


Sused, službeni pobjednik igre

Ovo sam natrkeljao 01.01.2009. u 16:49 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (11) - Ispljuni na papir - #





O temi DOČEK NOVE GODINE UKRATKO izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog