Objavljeno: utorak, 14.10.2008. ljeta Gospodnjeg

ZLATNA MLADEŽ



Možda sam malo informacijski zaostao, no tek sam nedavno čuo za pojam „Hrvatska zlatna mladež“. Skužio sam da su to dječica ovih naših političara, estradnjaka, javnih osoba i ostalih takve vrste. Razmišljajući dalje, ipak je ispalo da je jedna od teorija zavjere istinita. Ona o Tuđmanovih 100 bogatih obitelji koje će paliti i žariti po Lijepoj našoj, one koje našu sudbinu kroje, nama stoci sitnog zuba. Koliko smo daleko od nekakve demokracije i pravne države kada do uspjeha možeš samo, ako si genetski predodređen od strane majke ili oca. Imam dosta poznanstava u raznim zemljama, pa tako komuniciramo putem raznih chat programa, kada me jedna od prijateljica iz Italije pitala što je to – zlatna mladež. I kako sada da ja njoj objasnim. No dobro, povuci, potegni i ona shvati o kome se radi. Kaže ona da se kod njih gotovo za te ljude ne zna. A većina njih, kaže, nikada za sebe ne bi rekli da pripadaju takvoj nekakvoj skupini. Čak im je, kako kaže, „bad“ što nose neka poznata prezimena, jer se moraju duplo više iskazati, što god da rade. Naša zlatna mladež završava fakultete uz debele koverte, voze automobile o kakvima puk samo može sanjati, a poneki sa istima naprave tragične nesreće i većina njih se izvuče bez kazne.

Vjerujem da nas je Bog sve stvorio istima, te da svemir ionako funkcionira po zakonima uzroka i posljedica, te da svakog od nas čeka ono što zaslužimo. Život nam uvijek vrati istom mjerom. Možda ne odmah, ali sigurno nikada ne ostaje dužan.

Zato se ne treba čuditi ubojstvima, premlaćivanjima i ostalim stvarima koje se događaju tim „velikim“ ljudima, koji su u većini slučajeva, da bi danas mogli biti ono što jesu, jučer morali pregaziti puno malih ljudi.

Ima ovo kakve veze sa temom?





Žalosno ako naše mlade curke ovako lako ulaze u nabrijane automobile naše "zlatne mladeži" i tako olako se daju nagovoriti na stvari koje znaju završiti jako, jako loše. No, tu je ipak policija i pravosuđe da pokaže što mogu, a što ne mogu.

Ovo sam natrkeljao 14.10.2008. u 17:18 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (7) - Ispljuni na papir - #





O temi ZLATNA MLADEŽ izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog