Objavljeno: utorak, 04.03.2008. ljeta Gospodnjeg

MALI INTERMEZZO



Drago moje čitateljstvo, osjetih danas da je vrijeme da napišem ponešto.

Zadnjih nekoliko mjeseci prolazio sam jednu od svojih brojnih katarza koje mi uglavnom uvijek teško padaju. No, uvijek je najtamnije pred svitanje, a moje svitanje trajalo je baš tih nekoliko mjeseci. Lagano se nazire jutro, ptičice opet počinju pjevati i svijet poprima jedan opet sasvim novi oblik.

Ne želim ulaziti u detalje, samo bih podijelio s vama nekoliko stvari koje mi se motaju po glavi.

Nemojte nikada povrijediti nikoga. U ovom svemiru postoji nešto što se zove zakon uzroka i posljedica. Sve se vraća. Svaka naša akcija izaziva re-akciju.

Koliko got vas u životu netko povrijedio, oprostite mu. Oprostite, jer vjerojatno nije znao što čini. Mi ljudi sve činimo iz 2 stanja. Iz ljubavi i iz straha. Sve što činite, činite iz ljubavi i bit će vam istom mjerom vračeno.

Nemojte se osvečivati. Ne stvarajte krug iz kojeg nema izlaska, ili je on jako težak. Pobijedite onaj povrijeđeni dio sebe, onaj jadni ego, koji je toliko lošeg donio.

Volite se.

Ako se ne «mislite» voljeti, pustite da svatko ide svojim putem.

Želim vam svima mir i puno ljubavi.




Vaš Nacrtani


Ovo sam natrkeljao 04.03.2008. u 23:22 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (8) - Ispljuni na papir - #





O temi MALI INTERMEZZO izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog