Objavljeno: srijeda, 23.05.2007. ljeta Gospodnjeg

KRIZA SREDNJH GODINA? VEĆ?



Kažu, jednom biker, uvijek biker. Nisam im vjerovao. Nekada, kada smo bili malci sa svojih 20-ak godina, uvijek smo kao ekipa jurcali ulicama našeg grada. Nema gdje nas nije bilo. Znalo nas se skupiti desetak i piči. To su bila vremena kada još nije bilo moto-klubova kao danas. Jedini „gang“ bikera bili su Tuljani, rokeri na starim bemburama (čitaj BMW). Danas tih klubova ima ko gljiva poslije kiše. Baš sam neki dan sreo potpredsjednika Holister-a i rekao mu da nakon dugo vremena opet mislim uzeti neki bike. Osmjehnuo se od uha do uha i odma' mi počeo sugerirati kaj bi bilo pametno da kupim, kada su motorijade, gdje su, s kim su i blah, blah. Čak mi je ponudio i članstvo, al' prvo moram kao „stažirati“. Ma, rek'o, vi ste u pelenama bili kad smo mi gradom jahali, a sad da ti „stažiram“. Moš mislit. Mogu me eventualno dobiti kao počasnog člana. ;) I tako nakon dugog premišljanja, suzio sam odabir na Suzuki SV 650 ili Kawasaki Z 750.

Ajmo malo sugestija, pomozite. ;)



Kawasaki Z 750



Suzuki SV 650S



Hm. Izgleda da su se vremena malo promijenila. Ghost rider in action.



Ovo sam natrkeljao 23.05.2007. u 19:20 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (6) - Ispljuni na papir - #





O temi KRIZA SREDNJH GODINA? VEĆ? izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog