Objavljeno: utorak, 03.10.2006. ljeta Gospodnjeg

HOĆE SE NETKO MIJENJATI?



Ha! Sutra ne delam. Da, da, znam…više vas bi se vjerojatno mijenjalo sa mnom, no na žalost, gadno bi se zaribali. Prošlo je tjedan dana mojeg kljukanja antibioticima i vrijeme je da se opet sjedne na zubarski stolac, koji sam spomenuo ranije.

Naravno, u međuvremenu sam još pogledao i kultni film The Dentist, koji mi je preporučio i velikodušno posudio moj kolega (po njegovoj filozofiji: "Face your fear and the fear will disapear" - ne funkcionira, tek toliko). A sad ti lijepo, bez straha, sjedni na taj prokleti stolac. Nije mi baš svejedno. Nadam se da je upala prošla, jer poučen prošlotjednim iskustvom, znam da me muke čekaju, ako nije.

Eto, sada možete već pomalo nagađati koja je moja fobija.

Primam ponude dobrih ljudi, držanja za ruku u tim teškim trenutcima sutra u 10:00. Moguć i neki honorar po dogovoru. ;)

Ovo sam natrkeljao 03.10.2006. u 23:11 i stvarno me zanima tvoje mišljenje.
Protrkeljaj (2) - Ispljuni na papir - #





O temi HOĆE SE NETKO MIJENJATI? izjasnili su se:













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.


blog